Veidekke ASA

NHOs årskonferanse

Blogginnlegg   •   jan 07, 2010 14:46 CET

Så var NHOs årskonferanse overstått, jeg tror det er den beste jeg har vært med på. Det å bli så inspirert av Norges og verdens fremste premissleverandører er en fantastisk mulighet. Jeg har virkelig fått noen tankevekkere hva gjelder muligheten til smartere vekst.

Selv fikk jeg anledningen til å diskutere medeierskap og sosiale medier fra scenen med ingen ringere enn LO-leder Roar Flåthen. For meg handler det om å skape fremtidens bedriftskultur, med flatere strukturer og arenaer der jeg som konsernsjef i Veidekke stiller på samme plan som svært mange ansatte. Det vil si som medeiere i samme bedrift og der alle har mulighet til å kommunisere med meg direkte. Du kan se seansen med Roar Flåthen og meg her:

eller du kan lese litt mer om hva som ble sagt i dette oppslaget i Byggeindustrien. Nå må jeg haste av sted til kveldens høydepunkt - NHOs årsmiddag. Jeg lover å komme med et par nye refleksjoner i morgen.