Nisim Scandinavia AS

Produkter mot hårtap og fyldigere hår

Blogginnlegg   •   aug 07, 2012 10:31 CEST

Mange sliter med hårtap som kan komme av en rekke forskjellige årsaker. Nisim har en rekke produkter som forebygger hårtap og styrker hårveksten for fyldigere hår.  Vi har kommet over et blogginnlegg fra Bloggeren Whereverwhenever.blogg.no som har benyttet produktet Fast over en periode, og har blogget om hvordan produktet har hjulpet henne. Vi har fått tillatelse til å dele det med dere:

Tilbakemelding på FAST Shampo og Balsam fra Whereverwhenever.blogg.no

Til dere som vil ha fyldigere og lengre hår, da MÅ dere se her !! :-D

For noen mnd siden mistet jeg en del hår på hode en flekk bak som ble bar, ble selvfølgelig veldig lei meg er jo glad i håret mitt :-)  Prøvde å lese om mye rart som skulle få håret til og vokse fort ut igjen, kom over en sjampo som heter FAST, den er litt dyr men tenke at det var verdt og teste i alle fall :-)

Å jeg må si jeg ble imponert, beste produktet jeg har prøvd og det funker virkelig, så dette er verdt å kjøpe altså ! :-)

Her er sånn jeg så ut på håret:

Dette er sånn jeg ser ut nå etter 3 mnd:

Ser dere forandringen?
Jeg er i alle fall super fornøyd, har fortsatt litt igjen før alt håret er ute igjen og kommer til å fortsette og bruke den en stund til, så håret kan bli langt og fint:)
Nisim har å andre produkter f.eks. mot hårtap osv, tenker jeg bytter over til den etter hvert :-)

Så denne er absolutt og anbefale !!:-)

Kommentar fra NISIM
– denne type hårtap kan skylles stress og/eller for lite tilførsel av vitaminer og næringsstoffer til hårsekken.    Dette kan føre til tynnere hår og hårtap.  FAST sjampo og conditioner tilfører aminosyrer og vitaminer til hårsekken fra ’utsiden’, noe som i mange tilfeller kan kompensere underskuddet fra ’innsiden’.    Bruk av FAST balanserer derfor næringstilgangen og dette fører som oftest til raskere hårvekst og kraftigere hår.  Dette er også klinisk dokumentert.  Kundegruppen for FAST er kreftpasienter, personer som har vært gjennom slankeoperasjoner og generelt personer som ønsker seg raskere hårvekst.  FAST og NISIM serien selges av frisører og av VitusApotek, DittApotek og Sykehusapotekene.

I tilfeller ved hormonelt hårtap (genetisk hårtap) anbefaler vi bruk av NISIM shampo og extract .  Ammende kvinner, de fleste menn, og kvinner forbi overgangsalder opplever prosessen at håret blir tynnere og tynnere.  Dett skyldes et overskudd av DiHydroTestosteron  (DHT) i hodebunnen.  Nisim shampoen fjerner belegget med DHT.  NISIM shampon alene stopper derfor det hormonellet hårtapet.  NISIM Extracten brukes for å oppnå gjenvekst av nytt hår.

Mer informasjon og kliniske studier om NISIM og FAST finner du på www.nisim.no