Butikksiden.no

Ut med båt i sommer ? Båtutstyr finner du her!

Blogginnlegg   •   jul 19, 2013 08:15 CEST

Båtsesongen er over oss og har du ikke fått båten på vannet enda så er det på tide. Vi Nordmenn har kanskje ikke alltid det beste været, men vi elsker sjøliv og havet. På havet er det ekstra viktig å ha det riktige utstyret og det bør være av kvalitet. Her er det i aller høyeste grad sikkerheten som teller mest.  Netbutikker som selger Båtutstyr finnes det ikke akkurat drøssesvis av, men det finnes noen. Har de ikke alt utstyret der du bor eller synes du det er for dyrt ?

Butikksiden.no har satt sammen en liste over Norske og utlandske nettbutikker som selger båtutstyr og sender det rett hjem til deg. Her er de:

Norske båt nettbutikker

Wærners Båtbu

En båtutstyrsbutikk med lang erfaring og et bredt utvalg. Har fysisk butikk i Sandefjord: http://www.warnersbaatbu.no/

Marineshop.no

Stor nettbutikk som har et stort utvalag. Har fysisk butikk i Sarpsborg: http://www.marineshop.no/

Maritim Båtutstyr

Butikkjede som selger båtutstyr over hele landet. Online og fysisk butikker: http://www.maritim.no/

Seatronic.no

Butikk i Moss med egen papirkatalog og nettbutikk: http://www.seatronic.no/

Nettbåt as

En ren nettbutikk som satser på utvalg og pris. Stort utvalg: http://webshop.nettbaat.no/

Utlandske nettbutikker

Disse er internasjonale nettbutikker som sender til Norge. Husk at alt over 200,- kroner er momsbelagt. Så hvis du kjøper over dette må du legge til moms. Det behøver allikevel ikke å bli dyrere enn å kjøpe det i Norge. Husk også fraktkostnader. Dette skal være godt opplyst på begge nettsidene.

West Marine

Butikk fra USA som har et stort utvalg av båtutstyr. Sender til hele verden: http://www.westmarine.com

Marine Megastore

Butikk lokalisert i Syd England. Over 75,000 produkter. Sender til hele verden: http://www.marinemegastore.com