BN Bank lanserer BankID på Mobil

Pressemelding   •   des 05, 2013 00:44 CET

- Nå kan du enkelt logge inn i nettbanken uten kodebrikke og Java.

For BN Bank som er levende opptatt av å gjøre banktjenester enkelt, effektivt og forutsigbart er det nå med stor glede vi kan tilby våre kunder BankID på mobil.

BN Bank er en av 3 pilotbanker i Evrys prosjekt hvor 23 banker har gått sammen for å organisere og samordne dette arbeidet.

BankID på mobil ble tilgjengelig for kunder torsdag 28. november. Dette betyr at kunder i BN Bank som aktiverer BankID på mobil kan logge seg på nettbanken og betale regninger når og hvor man ønsker det, uten kodebrikken og uten Java.

- For BN Bank er det viktig å tilby våre kunder de tjenestene de trenger for en enkel og effektiv bankhverdag. BankID på mobil er en tjeneste både nye og eksisterende kunder etterspør og det er med stor glede vi nå kan tilby dette til våre kunder, sier Markeds- og Kommunikasjonssjef Torstein Strøm Torjuul i BN Bank.

Finn mer informasjon om BankID på mobil på våre nettsider.

For spørsmål om produktet BankID på mobil ta kontakt med:

Torstein Strøm Torjuul
Markeds- og Kommunikasjonssjef
e-post: torstein.torjuul@bnbank.no
telefon: 971 02 632

Torgeir Kolstad
Produktsjef og Prosjektleder
e-post: torgeir.kolstad@bnbank.no

Om BN Bank:
BN Bank er en enkel, effektiv og forutsigbar bank som setter deg i sentrum. Vårt mål er å gi deg gode priser, enkle løsninger, og naturligvis den tryggheten du trenger.BN Bank er en ren nettbank, men vi er alltid tilgjengelig på nett, brett, mobil og Facebook.

Kommentarer (0)