BURGER KING® åpner en restaurant på Digerneset

Pressemelding   •   aug 17, 2017 14:31 CEST

Illustrasjonsbilde 20/20 Prime. Fotograf: Glenn Meling

Den 18.august 2017 kl. 10:00 åpner BURGER KING® ny restaurant på Digerneset i Skodje kommune. Vi gleder oss til å friste flere med den verdensberømte grillede Whopper® og mange andre kjente og kjære produkter fra Burger Kings® sortiment – 7 dager i uken!

Restauranten har 80 sitteplasser inne og et uteområde med 32 sitteplasser. I tillegg har restauranten en Drive In. Restauranten ligger på Digerneset i Skodje. Skodje er et tettsted i Møre og Romsdal fylke. Åpningstidene er satt til mandag til lørdag klokken 10-23 og søndag klokken 12-23.

”Det er med stor glede at vi nå åpner vår restaurant nummer 64 i Norge på Digerneset. Vi er veldig fornøyde og stolte av restauranten, og ikke minst med å ha fått et dyktlig team til å styre den. De vil sørge for gode gjesteopplevelser ”, sier Administrerende Direktør i King Food AS Rune Sandvik.

Restauranten blir bygget i en ny stil – en stil som gir en moderne, varm og koselig atmosfære.

Margareth Pedersen, som har mange års erfaring etter å ha driftet Burger King® Moa, sier følgende om nyåpningen: ”Jeg og teamet mitt gleder oss stort til å åpne dørene på Burger King® Digerneset. Selv om jeg har jobbet i Burger King® mange år, er det spesielt spennende å starte en ny restaurant her, og med det glede enda flere gjester.”

Restauranten vil ha rundt 30 medarbeidere totalt, fordelt på hel og deltid.

Margareth, sammen med regionsjef Heidi Norgård har satt sammen et godt team som skal jobbe på Burger King® Digerneset. Teamet har hatt god opplæring på andre restauranter, for å være klare til den store åpningsdagen.

Om Burger King Burger King er en av verdens største restaurantkjeder, med mer enn 14 000 restauranter i mer enn 100 land, hvorav 127 i Sverige, 64 i Norge og 43 i Danmark. 90 prosent av Burger Kings restauranter i verden eies og drives av franchisetakere som har vært familiedrevet i generasjoner. Følg oss på Facebook og www.burgerking.no