BURGER KING® åpner igjen på Lillestrøm Torv.

Pressemelding   •   feb 23, 2016 10:19 CET

Restauranten har en sentral plassering, faktisk i nøyaktig samme lokale som vi har vært i tidligere. Restauranten, er på ca 160 kvadratmeter og får 68 sitteplasser, og åpningstidene er satt til mandag til fredag kl 09 -22, Lørdag kl 09-20 og søndag kl 11-20.

”Det er med stor glede at vi nå er tilbake i Lillestrøm etter noen år borte. Vi er veldig fornøyde med å være tilbake, og ikke minst med å ha fått på plass et flott team til å drive restauranten. Wenche Mahtiesen & Christina Pütz er begge drevne i Burger King, og med dem i ledelsen er vi trygge på at gjestene skal få en flott opplevelse på Lillestrøm Torv”, sier Administrerende Direktør i King Food AS Rune Sandvik.

Restauranten er bygget etter Burger King sitt lyse og freshe 20/20 Light konsept.

«Jeg gleder meg veldig til å endelig åpne Burger King på Lillestrøm Torv, torsdag 25. februar kl 09:00. Det er alltid spennende å starte en ny restaurant på et nytt sted, selv om vi har vært her i Lillestrøm før, og vet at mange har lengtet etter at vi skal åpne igjen. Velkommen skal gamle og nye gjester være!" sier Daglig Leder og Franchisetaker Christina Pütz.

Restauranten vil ha ca 25 medarbeidere, fordelt på hel og deltid.

Hele teamet har nå vært rundt på opplæring i andre restauranter, og er i disse dager i ferd med å finjustere alt utstyr og trening i egen restaurant, slik at alt skal stå klart til å ta imot gjester mot slutten av uken.

Om Burger King Burger King er en av verdens største restaurantkjeder, med mer enn 14 000 restauranter i over 100 land, hvorav 95 i Sverige, 35 i Norge og 34 i Danmark. 90 prosent av Burger Kings restauranter i verden eies og drives av franchisetakere som har vært familiedrevet i generasjoner. Følg oss på Facebook og www.burgerking.no