BURGER KING® åpner ny restaurant i Sandnes

Pressemelding   •   jun 06, 2017 17:35 CEST

Illustrasjonsbilde

Fredag den 09.juni, klokken 10:00 åpner BURGER KING® ny restaurant i Lurabyen som ligger i Sandnes. Vi gleder oss til å friste alle her med den verdensberømte grillede Whopper® og mange andre kjente og kjære produkter fra Burger Kings® sortiment – 7 dager i uken!

Det blir en stor restaurant med 96 sitteplasser inne og 60 sitteplasser ute, samt et stort og flott lekerom for barna. Restauranten ligger i Lurabyen rett ved Kvadrat, som er et av Norges største kjøpesentre, kort utenfor Sandnes og Stavanger. Åpningstidene er satt til mandag til lørdag klokken 10-24 og søndag klokken 12-24.

”Det er med stor glede at vi nå åpner vår restaurant nummer 61 i Norge i Lurabyen. Vi er veldig fornøyde og stolte av restauranten, og ikke minst med å ha fått en daglig leder med mange års erfaring i Burger King® til å drifte den. Daglig Leder Henry Flesjå og hans team og solide driftserfaring, vil sørge for gode gjesteopplevelser ”, sier Administrerende Direktør i King Food AS Rune Sandvik.

Restauranten blir bygget i en stil, lik som de fleste restaurantene våre har i dag – en stil som gir en moderne, varm og koselig atmosfære.

Henry Flesjå, som har mange års erfaring etter å ha driftet Burger King® Stavanger, sier følgende om nyåpningen: ”Jeg og teamet mitt gleder oss stort til å åpne dørene på Burger King® Lura. Selv om jeg har jobbet i Burger King® i mange år, er det spesielt spennende å starte en ny restaurant i Lurabyen, og med det glede enda flere gjester.”

Restauranten vil ha rundt 25 medarbeidere totalt, fordelt på hel og deltid.

Henry, sammen med Regionsjef Martin Halvorsen har satt sammen et godt team som skal jobbe på Burger King® Lura. Teamet har hatt god opplæring på andre restauranter, for å være klare til den store åpningsdagen.

Om Burger King Burger King er en av verdens største restaurantkjeder, med mer enn 14 000 restauranter i mer enn 100 land, hvorav 127 i Sverige, 61 i Norge og 43 i Danmark. 90 prosent av Burger Kings restauranter i verden eies og drives av franchisetakere som har vært familiedrevet i generasjoner. Følg oss på Facebook og www.burgerking.no