BURGER KING® åpner ny restaurant på Innlandsporten i Stange kommune

Pressemelding   •   jul 04, 2017 10:18 CEST

Illustrasjonsbilde 20/20 Prime. Fotograf: Glenn Meling

Den 6.juli 2017 kl. 10:00 åpner BURGER KING® ny restaurant på Innlandsporten i Stange kommune. Vi gleder oss til å friste flere med den verdensberømte grillede Whopper® og mange andre kjente og kjære produkter fra Burger Kings® sortiment – 7 dager i uken!

Restauranten har 80 sitteplasser inne og et stort uteområde med hele 170 sitteplasser. I tillegg har restauranten en Drive Thru for sultne gjester på farten. Inne er det et stort og flott lekeland for barna. Restauranten ligger på Innlandsporten i Stange kommune. Vi holder åpnet alle dager fra klokken 10-23.

”Det er med stor glede at vi nå åpner vår restaurant nummer 62 i Norge på Innlandsporten. Vi er veldig fornøyde og stolte av restauranten, og ikke minst med å ha fått et dyktlig team til å drive den. De vil sørge for gode gjesteopplevelser ”, sier Administrerende Direktør i King Food AS Rune Sandvik.

Restauranten blir bygget i en ny stil – en stil som gir en moderne, varm og koselig atmosfære.

Alexander Nyløkken, som har mange års erfaring etter å ha driftet Burger King® Ullevål Stadion, sier følgende om nyåpningen: ”Jeg og teamet mitt gleder oss stort til å åpne dørene på Burger King® Innlandsporten. Selv om jeg har jobbet i Burger King® mange år, er det spesielt spennende å starte en ny restaurant her, og med det glede enda flere gjester.”

Restauranten vil ha rundt 35 medarbeidere totalt, fordelt på hel og deltid.

Alexander, sammen med regionsjef Martin Halvorsen har satt sammen et godt team som skal jobbe på Burger King® Innlandsporten. Teamet har hatt god opplæring på andre restauranter, for å være klare til den store åpningsdagen.

Om Burger King Burger King er en av verdens største restaurantkjeder, med mer enn 14 000 restauranter i mer enn 100 land, hvorav 127 i Sverige, 62 i Norge og 43 i Danmark. 90 prosent av Burger Kings restauranter i verden eies og drives av franchisetakere som har vært familiedrevet i generasjoner. Følg oss på Facebook og www.burgerking.no