BURGER KING® åpner sin første restaurant i Farsund

Pressemelding   •   mai 10, 2016 10:42 CEST

Illustrasjonsbilde

Restauranten har en sentral plassering i senterets 2 etasje. Den er på rundt 330 kvadratmeter og får 90 sitteplasser inne, samt 30 sitteplasser ute på verandaen med utsikt over fjorden. Åpningstidene er satt til mandag til torsdag 10.00 -20.00, fredag og lørdag 10.00-22.00 og søndag 12.00-20.00.

”Det er med stor glede at vi nå endelig åpner restaurant i Farsund. Vi er veldig fornøyde og stolte av restauranten, og ikke minst med å ha fått på plass et flott team til å drive restauranten. ”, sier Administrerende Direktør i King Food AS Rune Sandvik.

Vi har bygget opp en flott restaurant med et moderne design, med likhetstrekk fra andre av våre restauranter ellers i Norge og Internasjonalt. Vi håper at dette vil falle i smak når vi åpner dørene og kan ønske velkommen til Burger King Farsund. Restauranten eies av Farsund Retail AS og vil drives daglig av Glenn Terje Pedersen.

’’Jeg gleder meg til å åpne Farsunds første Burger King på Farsund Amfi 12. mai kl 1600 Det er alltid spennende å etablere ny restaurant i en ny by, og ikke minst gleder vi oss til å bli kjent med våre nye gjester ” sier daglig leder for restauranten, Glenn Terje Pedersen.

Restauranten vil ha 16 medarbeidere, fordelt på hel og deltid.

Hele teamet har nå vært rundt på opplæring i andre restauranter, og er i disse dager i ferd med å finjustere alt utstyr og trening i egen restaurant, slik at alt skal stå klart til å ta imot gjester mot slutten av uken.

For ytterligere informasjon kontakt:Ole Erik Samseth, Marketing & Communications Director, Burger King ScandinaviaTel: + 47 907 820 65, e-post: ole.erik.samseth@burgerking.no

Eller:

Rune Sandvik, Administrerende Direktør, King Food AS

Tel: +47 982 54 111

Om Burger King Burger King er en av verdens største restaurantkjeder, med mer enn 14 000 restauranter i mer enn 100 land, hvorav 117 Sverige, 47 i Norge og 37 i Danmark. 90 prosent av Burger Kings restauranter i verden eies og drives av franchisetakere som har vært familiedrevet i generasjoner. Følg oss på Facebook og www.burgerking.no