Påfyll av mentale vitaminer

Blogginnlegg   •   mar 16, 2018 12:41 CET

Nye forskningsresultater i fra Folkehelseinstituttet viser at hele 82 prosent av klienter som får hjelp av Rask psykisk helsehjelp (RPH) Stovner blir friske igjen. I april holdes det kurs i hvordan du kan lære deg å bedre håndtere angst, stress og tristhet i hverdagen.

Neste kursstart er onsdag 25. april klokka 14-16. Er du interessert? Ta kontakt ved å ringe eller sende sms til vakttelefonen på 90475891 mellom klokka 12 og 13 i ukedager, eller sende en epost til raskpsykisk@bsr.oslo.kommune.no.

RPH Stovner er et gratis terapitilbud til voksne i Stovner som sliter med mild til moderat stress, angst, søvnproblemer og nedstemthet. Det tilbys blant annet veiledet selvhjelp, kurs i kognitiv terapi, mindfulness-kurs, kronisk smerte-kurs samt individuelle samtaletimer. Du trenger ikke henvisning i fra fastlegen, men kan kontakte RPH direkte.