Årets viktigste bilvask på statoilstasjonene

Pressemelding   •   okt 08, 2012 09:33 CEST

I oktober  markeres Rosa Sløyfe-aksjonen i hele Norge.  Statoil Fuel & Retail ønsker å bidra, så for hver poleringsvask og de lux-vask som selges ut oktober går 50 kroner direkte til aksjonen.

- Dette er en viktig dugnad hele landet engasjerer seg i, vi ønsker  å bidra, og ønsker å involvere kundene våre. Ved å gi bilen litt ekstra omsorg før vinteren setter inn kan kundene også være med å hjelpe til i kampen mot kreft, sier markedsdirektør Trude Venset Sleire i Statoil Fuel & Retail Norge.

Statoil fuel & Retail er en av hovedpartnerne i årets rosa sløyfe-aksjon, og lover å legge ned en betydelig innsatts for aksjonen de neste ukene.

-  Vi både håper og tror at vi sammen med kundene våre kan gi et betydelig beløp til denne viktige saken etter endt aksjon, sier Venset Sleire.

Rosa sløyfe-aksjonen er en internasjonal folkebevegelse, i Norge står Brystkreftforeningen og Kreftforeningen sammen om aksjonen. Aksjonen har pågått i Norge siden 1999.  Målet med Rosa sløyfe-aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftrammede, øke kunnskapen om brystkreft og samle inn penger til brystkreftforskning.

På vår Facebook –side kan du engasjere deg og oppfordre andre til å ta årets viktigste bilvask. Kampanjeperioden varer fra 8. oktober til 28, oktober og alle kunder som deltar får en rosa is-skrape av oss som takk for hjelpen.