En helt ny Statoil-kopp!

Pressemelding   •   nov 21, 2011 13:51 CET

I dag lanserer Statoil 2012-koppen, men også en helt ny kopp og koppkonsept som har fått navnet AV & TIL-koppen.

- Ikke alle har behov for en kopp som kan fylles hver morgen. Vår nye kopp koster 49 kroner så kan du fylle varm drikke til kun 10 kroner når du er innom stasjonen, sier Anne Louise Våge, Marketing Manager Convenience i Statoil Fuel & Retail Norge.

Den nye koppen er for dem som fyller koppen bare av og til, og ikke hver dag. AV & TIL-koppen kommer også i nytt design som skiller seg fra den originale Statoilkoppen.

I forbindelse med lanseringen av den nye koppen vil vi dele ut 800 kopper denne uken, følg oss på Facebook og lytt til Voice Radio for å finne ut hvor du kan finne oss.

Samtidig som AV & TIL-koppen blir å finne på våre stasjoner lanserer vi også den originale Statoilkoppen 2012. Nytt av året er at du på den originale koppen får et oblat til å feste på koppen slik at du ved å gå til kassen og scanne dette, får tilgang til ekstratilbudene som i perioder gis til alle Statoilkopp-kundene. 2012-koppen kommer i basisfargene hvit, sort og rød - eller du kan som tidligere bare bytte lokk.

- Vi er svært fornøyd med totaltilbudet for varm drikke hos Statoil og håper det vil bidra til at kundene får enda bedre opplevelser på våre stasjoner, enten de er innom for å fylle koppen ofte, eller av og til, avslutter Våge.

For mer informasjon:

Anne Louise Våge, Marketing Manager Convenience i Statoil Fuel & Retail Norge, telefon: +47 41231249 eller e-post: anlva@statoilfuelretail.com