Gå videre til innhold
Christine Kausland kåret til "Årets Selger" under prestisjefylt prisutdeling. Shega Januzi, Maiken Svendsrud og Petter Johan Sandven var de andre nominerte nominerte til prisen. Foto: Camilla Bergan

Christine Kausland kåret til "Årets Selger" under prestisjefylt prisutdeling

I går kveld ble reiselivsbransjens stjerner hedret under den årlige HSMAI- prisutdelingen i Oslo. Prisen “Årets Selger” gikk til Christine Kausland fra Clarion Hotel The Hub.

Kausland, som opprinnelig er utdannet kokk, begynte i Nordic Choice Hotel i 2005 som en del av Inhouse Sales på Clarion Hotel Admiral, hvor hun senere ble salgsleder. I 2010 startet hun som salgsleder på Clarion Hotel Royal Christiania (nå Clarion Hotel The Hub) men har siden 2014 vært Director of Sales.

I nominasjonen ble det trukket frem at Christine er en dyktig lagspiller og leder som har resultert i gode teamresultater. I tillegg er hun en individualist som har vist til særdeles gode salgsresultater for hotellet. Christine har tatt steget videre etter åpningen hvor hun nå jobber for å utvikle seg selv som leder ved å ha ansvaret for hele salgs- og planleggingsavdelingen ved hotellet, i tillegg til eget salg. Christine er også en av profilene i serien "Hotelleventyret" TV Norge hvor hun gjør en svært god figur. Hun lever for jobben og viser nøyaktig den Nordic Choice Hotels spiriten vi ønsker: Energi, mot og begeistring.

- Jeg synes det er utrolig gjevt å bli tildelt denne prisen og få anerkjennelse for jobben som har blitt gjort, spesielt utenfor egen organisasjon. Det har vært en lærerik, tøff og inspirerende periode og jeg vil trekke frem at prisen er en team pris. Salgsresultater vi har levert er et teamarbeid, så her fortjener alle i teamet mitt heder og ære. Jeg vil også benytte sjansen til å takke direktør på Clarion Hotel The Hub, André Schreiner, for muligheten til å være med på denne fantastiske reisen, sier en glad og rørt Christine.

300 millioner på bok allerede 3 måneder før åpning

Clarion Hotel The Hub, som åpnet 1. Mars 2019, hadde allerede 3 måneder før åpning solgt for 300 millioner under Christines ledelse. Hittil i år har hun signert kontrakter for 40 millioner.

- Det å ha ansatte som Christine er helt uvurderlig. Ikke bare er hun rivende dyktig i det hun driver med og overgår alle mål, men hun er også en fantastisk kollega og leder. Vi er svært heldige som har en ansatt som Christine, og denne prisen er høyst fortjent. Jeg vil også passe på å gratulere Petter Johan Sandven fra Clarion Hotel og Congress Oslo Airport som var nominert i samme kategori, sier Director of Operations Norge Jannica Landmark.​

Foto: Camilla Bergan

Kategorier

Clarion Hotel The Hub har Oslos beste beliggenhet, rett ved Oslo S og Jernbanetorget med 810 toppmoderne hotellrom, 22 møtelokaler i ulike størrelser, moderne fitness- og velværeavdeling, takåker og 3 unike bar- og restaurantkonsepter.

Relatert innhold

Et pulserende samlingssted med en touch av Oslo og en hub for møter mellom mennesker - preget av lokale smaker, design og kunst.

Clarion Hotel The Hub
Biskop Gunnerusgt. 3