Clas Ohlson åpner butikk i Bergen, Galleriet

Clas Ohlson åpner ny butikk i Bergen i senteret Galleriet ca. november 2017.Dette blir butikk nummer seks i Bergen. Butikken blir på ca. 750kvadratmeter og får et opptaksområde på 120.000. Regionssjef Pål Eilertsen gleder seg til å åpne nok en butikk i hjembyen.

Galleriet ligger sentralt til ved Torgalmenningen.

-Vi har hatt stor suksess i Bergen og omegn i mange år med våre fem eksisterende butikker, men vi har ønsket oss en butikk midt i smørøyet. Det får vi når vi åpner i Galleriet. Det er et godt senter med meget høy trafikk og sentral beliggenhet ved Torgalmenningen. Butikken vil bli et godt supplement til vår eksisterende butikk på Bergen Storsenter.

Torgalmenningen er en av de mest besøkte stedene i Bergen.

-Clas Ohlson er et konsept kundene setter stor pris på over hele landet og vi er meget glad for å ønske de velkommen på Galleriet i løpet av høsten 2017, sier Eiendomssjef Ole Ivar Haukeland på Galleriet / DNB Næringseiendom AS.

Butikkareal: ca. 900 kvadratmeter
opptaksområde: ca. 120.000
forventet åpning: november 2017

Det finnes nå 81 Clas Ohlson-butikker i Norge