Clas Ohlson åpner butikk på Leira i Valdres

Pressemelding   •   feb 25, 2017 09:00 CET

Clas Ohlson åpner ny butikk på Leira i Valdres ca. november 2017. Butikken blir på ca. 1.000 kvadratmeter og får et opptaksområde på 20.000 fastboende + 15.000 hytter. Regionssjef Karen Mette Øverbekk er glad for at vi satser i Valdres

- Leira er et handelsknutepunkt i regionen, med en meget bra og tilpasset beliggenhet for handel. Det er også gode parkeringsmuligheter rett utenfor butikkene og Amfi senteret.

Butikken vil ligge i et nytt bygg mellom Jysk og Europris. Nærmeste Clas Ohlson-butikker ligger på Gjøvik (ca,100km) og Hønefoss (ca.130km)

Åpning er satt til ca. november 2017
Nedslagsfelt: 20.000 fastboende + 15.000 hytter
Butikkflate ca. 1.000 kvadratmeter

Clas Ohlson i Norge

Det finnes nå 78 Clas Ohlson-butikker i Norge

Fremtidige butikkåpninger med planlagte åpningstider.

Lillestrøm mars 2017
Harstad, april 2017
Farsund juni 2017
Stjørdal ca. november 2017