Clas Ohlson hedrer alle de som skaper den gode julestemningen

I årets julekampanje hedrer Clas Ohlson alle de menneskene som står på og legger ned en ekstra innsatsen for å skape en hyggelig og fin jul. I dag har kampanjefilmene premiere.

I forkant av årets kampanje spurte Clas Ohlson flere hundre av sine kunder i Sverige, Norge og Finland hva julen betyr for dem. Flertallet oppgir at det stort sett er en person blant deres nære venner og familie som utpeker seg og står ekstra på i perioden før jul, for å skape den gode julestemningen.

- Det er mange mennesker som fortjener en «takk!» i julen. Det er mye som skal ordnes til jul! Vi ønsker å hedre alle de som går den ekstra mila for å skape den gode julestemningen for sine kjære. Vi kan hjelpe de med å få alt i orden til jul. Enten du pynter, gjør rent, tilbereder julemat, pakker gaver eller prøver å finne den perfekte julegaven, har vi alt du trenger. Med vårt store butikknettverk når de fleste nordmenn oss innen en kjøreradius på 5 - 15 minutter. For de som vil gjøre julehandelen sin på nettet, tilbyr vi raske og fleksible leveringsalternativer, sier Lene Oen, Commercial Manager i Clas Ohlson.

Kampanjen har i dag premiere i Clas Ohlsons markeder i Sverige, Norge og Finland. Du kan se filmene  her:

Hovedfilm: https://youtu.be/st3JxTAgO24

Gifts: https://youtu.be/lNsxp6fJZJc

Paper stars: https://youtu.be/3EFFlxlNs28

Convenience: https://youtu.be/knzy-gPn1uk

Kampanjen er utviklet av KING og et team hos Clas Ohlsons ledet av Filippa Orback, Marketing Lead. Filmen er regissert av Torbjörn Martin på B-Reel Films. Kolonien har ansvaret for produksjonen.

• Media, kommunikasjon

• hjem
  • jul
  • clas ohlson norge

Clas Ohlson er en internasjonal retailkjede i kraftig vekst. Selskapet har ca. 5000 ansatte fordelt på hovedkontor og over 250 butikker i Sverige, Norge, Finland, Storbritannia og Kina . Vi er opptatt av å tilby våre kunder en sømløs og inspirerende handel på tvers av kanaler. I tillegg til over 90 butikker i Norge har Clas Ohlson alle sine ca. 15.000 dingser tilgjengelig i vår nettbutikk. Firmaet ble grunnlagt av den svenske gründeren Clas Ohlson allerede i 1918. Vår grunnlegger hadde en egen evne til å komme opp med smarte dingser og løsninger som raskt ble populære. Selv om vi i dag er en moderne retailer, er vår grunnleggers syn på forretningsvirksomhet og lidenskap for smarte dingser en viktig del av vårt DNA og vår forretningsidé. Vi brenner for å hjelpe og inspirere våre kunder til å forenkle sin hverdag. Dette gjør vi gjennom å tilby smarte produkter og løsninger til Clas Ohlson-priser. I tillegg har vi stort fokus på medarbeidertilfredshet og sosialt ansvar gjennom vårt CSR-arbeid.