Får deg til å elske mer

Pressemelding  •  06-07-2011 14:14 CEST

Coca-Cola har lansert en ny drikk som får deg til å elske enda mer: MER Eple/Pære, med en touch av hylleblomst.

Den nye MER Eple/Pære er laget spesielt for unge kvinner. Den har fått svært gode tilbakemeldinger av dem som har deltatt i smaksutprøvinger, og i de land som allerede har lansert den. Smaken er designet for at ganen skal elske den – den er oppfriskende og har en herlig sødme.

- MER Eple/Pære gir deg lyst til å elske mer, sier Karen Huffman, markedsansvarlig for MER i Norge, ned et glimt i øyet.

- Denne deilige tørsteslukkeren passer utmerket i håndvesken, og er et perfekt assessoar for sommeren, fortsetter Huffman.

MER Eple/Pære med smak av hylleblomst er nå i salg i Norge.

For mer informasjon, vennligst kontakt Eirik Sverrisson, Business Manager MER, esverrisson@eur.ko.com, mobil: 40 63 55 07.

Om Coca-Cola

Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA. I 1895 fantes drikken i alle statene i USA, og ved århundreskiftet kom Coca-Cola til Europa. I Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Siden 1997/98 har Coca-Cola Enterprises Norge AS hatt ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres, i tillegg til Coca-Cola, også Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta, Sprite, Urge, TAB X-tra, Bonaqua, Powerade, Mer, Nestea, Minute Maid, Burn,Kuli og CHAQWA. Coca-Cola Drikker As leverte 301,5 millioner liter alkoholfrie drikkevarer i det norske markedet i 2009.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom