Nå har vi supportguider for Windows 8 og Office 2013

Vi har nå utarbeidet support i form av guider for Windows 8 som er klare for bruk for de som velger å ta i bruk det nye operativsystemet til Microsoft. Samtidig som vi ser at mange bedrifter har fullt opp med å implementere Windows 7 og Office 2010, må vi møte de av kundene som er tidlig ute med å ta i bruk de nyeste løsningene. Vi har også ferdige guider for Microsoft Office 2013. Fokus både i Windows 8 og Office 2013-materialet ligger på nyhetene i programmene. Innholdet vil som vanlig bli videreutviklet fortløpende.

"Windows 8 er det største skrittet Microsoft har tatt på mer enn 20 år. Da mener jeg selvsagt steget de tok tidlig på nittitallet ved å fase ut DOS til fordel for det mer grafiske grensesnittet i operativsystemet Windows" sier Per Strand, viseadm. dir. i ComAround.

Vi har også utarbeidet rundt 40 guider for Windows Phone, som er Microsofts operativsystem for smarttelefoner og som ble lansert i en ny og oppdatert versjon den 4. november.

• Entreprenørskap

• office