SkandiaMäklarna velger ComAround

Etter å ha sett en artikkel i avisen Computer Sweden, som beskrev hvordan Anticimex arbeider med Self Service, ble interessen for ComArounds tjeneste vekket hos Jonas Rosén, IT-sjef hos SkandiaMäklarna. Det ble opprettet kontakt med ComArounds salgssjef Magnus Holmqvist, og nå er det inngått avtale om den siste generasjonen av tjenesten ComAround Zero™.

– Vi ser frem til å arbeide med tjenesten og tror at bruken av ComAround Zero™ vil gi oss redusert belastning på den bemannede supporten og øke vår egen interne kunnskapsspredning, sier Jonas Rosén hos SkandiaMäklarna . Vi vil kunne få tak i informasjonen som er relevant og fortsette å utvikle den. Vi ser tjenesten som et skritt i vår målsetting om alltid å øke vår egen kvalitet.

SkandiaMäklarna lanserer ComAround Zero™ sentralt til ca. 150 brukere når de migrerer fra Office 2007 til Office 2010 i desember måned. En større lansering er beregnet ved kickoff i slutten av januar til de resterende brukerne. Det vil være 400 brukere som f.eks. meglere, kontorpersonell, assistenter o.l.

ComAround Zero™ vil bli brukt som en supportstøtte til meglere. Tjenesten vil også bli brukt til opplæringsformål. Spesielt for meglerne vil tjenesten bli svært nyttig da de arbeider med knappe frister og ute i felten. De har derfor et stort behov for å utarbeide løsninger raskt og enkelt.

Jonas Rosén tror at Self Service-konseptet vil bli større enn bare et supplement.
– Det er en generell trend da det er vanskelig for supporten å være tilgjengelig hele tiden. I enkelte tilfeller kan det oppleves som pinlig å spørre, og det koster å ringe, så selvbetjening er både en enklere og en raskere måte å løse et problem på.

– SkandiaMäklarna vil bli enda mer effektive ved at medarbeiderne raskt og enkelt finner svar på forretningsspørsmål uansett om de bruker datamaskinen, mobilen eller nettbrettet", sier Magnus Holmqvist, grunnlegger av ComAround

SkandiaMäklarna er et eiendomsmeglerselskap som formidler privatboliger, dvs. leiligheter, eneboliger, fritidshus og forretningseiendommer. Selskapet er et av Sveriges største meglerselskaper med ca. 400 medarbeidere og 78 kontorer.

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du kontakte:

Jonas Rosén
IT-sjef, SkandiaMäklarna
E-post: jonas.rosen@skandiamaklarna.se
Tel: +46 (0)8 410 825 61

Magnus Holmqvist
Grunnlegger, ComAround
E-post: magnush@comaround.se
Tel: +46 (0)8 580 886 20

• Webtjenester

• self service
  • våre kunder

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Zero™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.