Comfort Hotel Grand Central vinner årets Luxury Business Hotel i Norge

Pressemelding   •   aug 29, 2019 08:10 CEST

Comfort Hotel Grand Central er stolt vinner av Luxury Business Hotel of the Year i Norge, som deles ut av Luxury Travel Guide Europe.

I 2018 vant hotellet Årets Service Hotel i den samme kåringen, og hotellet er svært fornøyde med å få en slik utmerkelse igjen.

- Dette er en fantastisk morsom seier for oss, spesielt fordi det viser at et “selected service”-hotell kan ta hjem denne tittelen i Business-kategorien. Vårt mål er å gi gjestene våre det de trenger og droppe det unødvendige. Vi har en topp beliggenhet midt i sentrale Oslo og et produkt med 170 unike rom. Det er dog vårt team som gjør den store forskjellen med sin personlige service, som lager magi i hvert møte med de som kommer innom oss og som sørger for at våre gjester kommer tilbake til oss gang på gang, sier Johanna Furenbäck, General Manager på Comfort Hotel Grand Central.

Juryens motivering av vinneren:

Comfort Hotel Grand Central har mange positive tilbakemeldinger fra gjestene sine online. Mange av de kommentarer som vi så dreier seg ikke bare om hotellet og beliggenheten men også den unike servicen fra hotellets ansatte. Hotellet er populært for turister men det er spesielt fordelene for business-gjestene som utmerker seg for juryen. Juryen nevner den enkle check-in prosessen på hotellets self check-in stasjoner, serviceinnstilte team, direkte tilgang til Oslo S og Flytoget samtidig som hotellet har en avslappet atmosfære som de største plussene for business-gjestene.

Comfort Hotel Grand Central er lokalisert i Østbanehallen med Oslo S, Karl Johans Gate og Operaen et steinkast unna. Hotellet består idag av 170 rom, gym samt en co-work lobby for hotellets gjester og Oslo-beboere. Til høsten starter utbygging av hotellet i den delen som vender mot Flytoget og hotellet åpner 24 nye rom høsten 2020.

For mer informasjon kontakt:

Johanna Furenbäck, General Manager Comfort Hotel Grand Central, +47 95 29 99 86

Luxury Travel Guide

www.LTGAwards.com

Comfort Hotel er urbane og effektive hoteller for reisende, som ønsker å bo sentralt i moderne og spennende omgivelser til en fornuftig pris.  Comfort Hotels er en del av Nordic Choice Hotels, en av Nordens ledende hotellselskaper med 178 hoteller på mer enn 100 destinasjoner i Skandinavia og Baltikum.