​Comfort Hotel Grand Central vinner gull for enestående service

Pressemelding   •   feb 02, 2016 07:30 CET

(02.02.16) Torsdag 28. januar ble en festdag for Comfort Hotel Grand Central. Hotellet tok med seg gull under den årlige HSMAI awards for Serviceløftet i kategorien Tjenesteutvikling.

-Det fantastiske crewet på Comfort Hotel Grand Central jobber knallhardt for å levere unike gjesteopplevelser, og da er det utrolig hyggelig at de får anerkjennelse de fortjener. Jeg vil takke mine medarbeidere, våre flotte gjester og juryen for denne utmerkelsen. Nå skal det feires! sier Robert Holan, hotelldirektør for Comfort Hotel Grand Central.

Prisen ble delt ut på Oslo Plaza foran 450 personer fra restaurant-, hotell- og reiselivsbransjen. I juryens begrunnelse står det blant annet:

Vinneren i løpet av kort tid har etablert seg som en svært synlig aktør midt i hovedstaden. Bedriften tør å gå egne veier og tar utradisjonelle valg. Lobbyområdet blir ofte til en scene der gjesten får spille hovedrollen. Enten han blir tatovert på en torsdag eller møter en Frank Sinatra look a like i heisen på en lørdag. Gjestene blir sett både før, under og etter oppholdet, noe som i en digital verden blir stadig viktigere.

Informasjon om Comfort Hotel Grand Centrals eventer, #GrandCentralEvents, finner du på deres facebook-side: https://www.facebook.com/ComfortGC?fref=ts

Flere bilder av hotellet og mulighet til å booke rom finner du her:https://www.nordicchoicehotels.no/comfort/comfort-hotel-grand-central/ ;

Prisvinner Comfort Hotel Grand Central ble i fjor kåret til Unique Hotel of the Year av Luxury Travel Guide og ligger i Østbanehallen på Oslo S.

Comfort Hotel er urbane og effektive hoteller for reisende, som ønsker å bo sentralt i moderne og spennende omgivelser til en fornuftig pris.  Comfort Hotels er en del av Nordic Choice Hotels, en av Nordens ledende hotellselskaper med 185 hoteller på mer enn 100 destinasjoner i Skandinavia og Baltikum.