Mindre overflod, mer personlighet - Comfort Hotel utfordrer luksushotellene i ny kampanje

Pressemelding -

For å være snillere mot både planeten og gjestenes lommebøker fokuserer Comfort Hotel på å gjøre ting enkelt. I hotellkjedens siste kampanje utfordrer man luksushotellenes unødvendige detaljer og oppfordrer gjestene til å ta med sine egne favoritt-tøfler.

God beliggenhet og en god natts søvn er for mange det viktigste med et hotellbesøk. Samtidig har nok de fleste overnattet i et hotellrom fylt med unødvendig tilbehør som elektrisk tekoker eller engangsartikler i form av frottétøfler som belaster miljøet. Derfor har Comfort Hotel tatt bort det overflødige for å gi sine gjester akkurat det de trenger, noe som blir mer holdbart både for planeten og gjestenes lommebøker.

Nå lanseres kampanjen Bring Your Own - som løfter hvordan Comfort Hotel arbeider for gjestenes beste uten å trenge å legge til ekstra detaljer. Dessuten går de ut med en oppmuntring om å ta med seg sine egne favoritter hjemmefra, noe som gjør at gjestene ikke lenger trenger å savne sine fluffy tøfler, den personlige tekoppen eller en riktig fargerik morgenkåpe.

Som en del av kampanjen gir Comfort Hotel også gjestene muligheten til å selv legge til et overdådig preg på hotellrommet. For dem som ikke vil være uten den klassiske håndklesvanen, kjent fra luksuriøse hotell, lanseres en DIY-guide slik at gjestene kan brette sin egen svane til å dekorere sengen med.

-  For oss det veldig viktig å tenke på miljøet, og det er grunnlaget i alt vi gjør. Med Bring Your Own løfter vi at en riktig god hotellovernatting er holdbar både for planeten og lommeboken, uten å inkludere unødvendige detaljer. For dem som likevel vil ha en sjokoladebit på puten eller en håndklesvane på sengen har vi nå en løsning, sier Anna Spjuth, Senior Vice President på Comfort Hotel.

Kampanjen kommer til å kommuniseres i sosiale kanaler og på hotellene fra og med 14. februar. En DIY-guide for gjestene som vil prøve å brette sin egen håndklesvane kommer til å finnes på Comfort Hotels samtlige 35 hotell i Sverige, Norge, Danmark og Litauen, og man kan følge gjestenes mesterverk på Instagram gjennom hashtagen #ComfortHotelDIY.

For mer informasjon:

Oscar Sandberg, Brand Director, Comfort Hotel

oscar.sandberg@choice.se

Tags

Comfort Hotel er urbane og effektive hoteller for reisende, som ønsker å bo sentralt i moderne og spennende omgivelser til en fornuftig pris.  Comfort Hotels er en del av Nordic Choice Hotels, en av Nordens ledende hotellselskaper med over 200 hoteller på mer enn 100 destinasjoner i Norden og Baltikum.

Relatert materiale