7 gavetips til konfirmanten!

Pressemelding   •   apr 12, 2018 09:26 CEST

Konfirmasjonsgaver 2018

Gi en litt annerledes og mer populær gave til konfirmanten! Dropp de tradisjonelle konfirmasjonsgavene og gi bort noe morsomt og/eller nyttig i stedet.

Her kommer våre 7 beste gavetips til konfirmanten:

1. Kodak MiniShot digitalt polaroidkamera - Kameraet som både kan skrive ut fysiske bilder eller dele bildet på sosiale medier.
  2. Scratch Map Original Deluxe - Til den eventyrlystne konfirmanten. Skrap frem ditt egne verdenskart!
  3. Nokia Steel - Aktivitetsarmbånd i pen analog kamuflasje!
  4. Tribe Star Wars høretelefoner - Gavepakke med Star Wars-høretelefoner, USB-minne og USB-lader!
  5. Fuji Instax Mini 9 - Praktisk og brukervennlig kamera med direkte fremkalling og sjarmerende design
  6. Himitsu-Bako, hemmelig gaveeske - morsom, elegant og vanskelig å åpne. Perfekt til pengegaven
  7. Money Maze - Kulen på gjennom labyrinten for å få ut pengegaven

For flere tips se: https://www.coolstuff.no/tag/konfirmasjonsgave

Trenger du julegavetips eller inspirasjon til andre gaver?

Coolstuff tilbyr gadgets, gavetips og morsomme gaver på Internett. Vårt mål er å tilby de kuleste, flotteste og mest innovative sakene på markedet, og vi har et solid fotfeste i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland. Vi arbeider kontinuerlig med å finne nye gadgets og utvide sortimentet. For mer info, besøk www.coolstuff.no.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.