Julegavetips til mamma & pappa 2015

Pressemelding   •   des 02, 2015 10:09 CET

Det er ikke bare lett å finne den perfekte gaven til mamma og pappa - de har jo som regel det de trenger allerede. Her kommer CoolStuffs 10 beste tips på julegaver 2015 til mamma og pappa:

1. Power Stone Bank - Pen, fleksibel og full av kraft. Power Stone Bank er nødladeren du gjerne lar ligge fremme.

2. Pebble Time Stee - Eksklusiv utgave av Pebble Time i rustfritt stål og med bedre batteri som varer i opptil ti dager! Dette er en av de mest geniale smartklokkene som finnes!

3. Scratch Map Eventyr - Kart med 283 eventyrpunkter markert med sin beliggenhet i verden. Skrap frem punktene som du ønsker å oppleve eller allerede har opplevd. For eventyrlystne og de som trenger eventyrlyst.

4. Star Wars Darth Vader-tøfler - Hva har Darth Vader på føttene når han subber rundt i stua? Et par Star Wars-tøfler selvsagt. Disse behagelige plysjtøflene med dekorativt broderi vil bringe deg til en galakse langt, langt borte.

5. Tassen-skåler med gullkant - Gullkantede skåler med morsomme ansiktsuttrykk, perfekt til dager da du ønsker deg litt mer stil og eleganse på spisebordet!

6. Focus Drone HD - Prisgunstig drone med HD-kamera, hjemvendingsfunksjon, autoloop og sju minutters flytid. Det er bare å fly i vei!

7.Snug Rug DeLuxe - Pledd med innebygde ermer som lar deg gjøre hva du vil uten at det glir ned!

8. Vooni Video Grabber - Foreldrene dine har garantert videokassetter på loftet som de vil spare - men helst digitalt. Enklere enn dette blir det ikke!

9. NomadKey - Ladekabel i miniformat! Robust og bøyelig. Fest den i nøkkelknippet, så kan du alltid lade mobilen.

10. Slippies - Verdens første varmetøfler! Sleng dem i mikrobølgeovnen og ta dem ut 90 sekunder senere. Da har du et par supergode tøfler som holder varmen i ca. 2 timer!

Trenger du julegavetips eller inspirasjon til andre gaver?

Coolstuff tilbyr gadgets, gavetips og morsomme gaver på Internett. Vårt mål er å tilby de kuleste, flotteste og mest innovative sakene på markedet, og vi har et solid fotfeste i Norge, Sverige, Danmark og Tyskland. Vi arbeider kontinuerlig med å finne nye gadgets og utvide sortimentet. For mer info, besøk www.coolstuff.no.