Strike in Belgium

Pressemelding   •   feb 12, 2019 12:10 CET

Strike in Belgium

We want to inform you that there is planned national strike in Belgium, Wednesday the 13th of February. This may have effect on logistics and shipments from Liege during the 13th. The team in Liege will do everything in their power to make up for any back log on Thursday. We are sorry for the inconvenience and the extra work load this might cause you.

Vi lager kontaktlinser til deg

CooperVision er en av verdens største produsenter av kontaktlinser.

Produktene våre selges i over 100 land verden over. Vi gir mennesker bedre syn i alt fra Kina til Europa, fra Afrika til Nord- og Sør-Amerika.

Vi vet at det ikke finnes to øyne, to dager eller to kunder som er like. Vi vet at folk kommer til oss for å få kontaktlinser av høyeste kvalitet – enten det dreier seg om standardlinsene eller spesiallinsene våre.

Vi er også forskjellige fra alle andre. Vi mener at vi gjennom å samarbeide med og lytte til andre, kan oppnå mye mer. Alt dette er en del av vårt forfriskende perspektiv som retter seg til både deg som bruker kontaktlinsene våre og de optikerne som samarbeider med oss.

Hvis du vil vite mer om oss, finner du mer informasjon på nettsiden vår. Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål. Vi er her for å hjelpe!

Kommentar

Ved å sende inn kommentaren aksepterer du at dine personopplysninger behandles i samsvar med Mynewsdesks <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Personvernerklæring</a>.