Coor forlenger IFM-avtale med Tieto i Skandinavia

Pressemelding   •   jan 03, 2017 14:16 CET

Tieto er en av Nordens ledende IT-leverandører med virksomhet på over 20 ulike steder i Skandinavia. Avtalen mellom Tieto og Coor innebærer at Coor får det overordnede ansvaret for koordinering, levering og utvikling av en lang rekke FM-servicetjenester som resepsjonsservice, sikkerhet og overvåkning, møteservice, helpdesk, rengjøring, miljøsertifisering, avfallshåndtering, kaffe og catering, post og frakt, flytteservice mm. Den toårige kontrakten genererer et antatt årlig salgsvolum på 54 MNOK.

- Tieto og Coor har jobbet tett sammen i flere år med felles fokus på innovasjon og utvikling. Dette har vist seg å være givende for begge parter og vi er meget takknemlige for å fortsette å utvikle vårt partnerskap og tilføye ytterligere servicetjenester som understøtter Tietos aktiviteter optimalt, sier Mikael Stöhr, konsernsjef i Coor.

I den nye samarbeidsavtalen skal Coor levere miljøstyrings- og sertifiseringssystemer, støtte Tietos medarbeidere med kommunikasjonsteknologi samt lede endringsarbeid knyttet til flytteprosjekter og omorganiseringer.

For ytterligere kommentar, kontakt:

Mikael Stöhr, konsernchef Coor, + 46 10 559 59 62, mikael.stohr@coor.com

Nikolai Utheim, adm. direktør Coor Norge, +47 976 97 167, nikolai.utheim@coor.com

Torunn Maria Holm, kommunikasjonsansvarlig Coor Norge, +47 417 64 146, torunnmaria.holm@coor.com

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.