Coor inngår avtale med Politiets Fellestjenester

Pressemelding   •   jan 09, 2017 09:04 CET

Avtalen er 6-årig og inkluderer levering av renholdstjenester og renholdsartikler på rundt 40 lokasjoner i Oslo politidistrikt. Leveransen har oppstart 1. februar.

- I denne avtalen er det høyt fokus på sikkerhet og HMS og derfor er vi ekstra stolte over å være preferert samarbeidspartner. Coor hadde, takket være vår brede erfaring med å levere serviceløsninger på krevende og følsomme områder, en klar forståelse av PFTs behov og leverte den beste løsningsbeskrivelsen. Vi gleder oss til oppstart og ser frem til et godt samarbeid med PFT i årene fremover, sier forretningsenhetssjef Single Services, Mona Dehli.