Coor Service Management har signert kantinekontrakt med Norges Røde Kors

Pressemelding   •   jan 06, 2016 10:00 CET

Dette er den andre rene kantinekontrakten Coor har signert i Norge.

Norges Røde Kors har 370 ansatte og hovedkontoret er i Hausmanns gate 7 i Oslo.

Årlig omsetning for kontrakten er beregnet til 7,3 millioner og Coor skal ha 5 ansatte på stedet.

-Coor er svært takknemlig for kontrakten. Coor opplever at kunden setter pris på selskapets fokus på HMS og kvalitet og ser frem til å drifte og utvikle kantineleveransen. Vi gleder oss til videre samarbeid, sier Food & Beverage Manager, Espen Henriksen.

Coor er en av markedets største kantineleverandører i Norden med mer enn 100 kantiner i porteføljen, hvor de fleste leveres som en del av kantinekonseptet FOOD by Coor. FOOD by Coor har på kort tid etablert seg som et av markedets beste restaurantkonsepter. For tiden pågår et spennende utviklingsarbeid som har som formål å styrke og forbedre felles plattform for restaurantene, kafeene og kioskene.

- Det beste med FOOD by Coor er at vi legger stor vekt på dyktige kokker og medarbeidere som leverer høy kvalitet i samsvar med vår matfilosofi. Vi jobber aktivt med kundetilpassede løsninger, forbedringsarbeid og fremfor alt innovasjon gjennom våre egne FOOD by Coor-produkter og digitale plattformer, sier forretningsenhetssjef i Coor, Mona Dehli.

For ytterligere informasjon om FOOD by Coor og Coor som kantineleverandør vises til Coor sine hjemmesider på linken: http://www.coor.no/Vart-tilbud/Arbeidsplasservice/Mat--drikke/FOOD-by-Coor/

For ytterligere informasjon:

Food & Beverage Manager i Coor, Espen Henriksen, telefon +47 976 32 908

Forretningsenhetssjef i Coor, Mona Dehli, telefon + 47 958 59 985

Selskapet har omtrent 6 400 medarbeidere i Sverige, Danmark, Norge, Finland og Belgia. Norge har i dag ca. 1 250 ansatte og en omsetning på 1,5 milliarder NOK. Konsernet omsetter for omtrent 7,4 milliarder NOK.