Coor skifter logotype

Pressemelding   •   mai 24, 2016 09:00 CEST

Coor Service Management skifter logo til Coor

Coors virksomhet startet som en del av Skanska i 1998. I 2004 fikk Coor nye eiere, og endret navnet til «Coor Service Management». Navnet består av hovednavnet («Coor») og et supplerende navn som forklarer hva vi driver med («Service Management»).

-Vi skifter logotype av praktiske årsaker- «Coor» er enklere å si og bruke. Vi endrer ikke retningen for virksomheten, vi fortsetter som vi gjør i dag; som er å hjelpe selskaper og offentlige virksomheter til å bli mere produktive, effektive og bærekraftige ved å administrere og drifte deres støttetjenester på en profesjonell og intelligent måte, kommenterer Åsvor Brynnel, Head of Communication og Sustainability hos Coor Service Management.

Logotypen skiftes suksessivt, som betyr at parallelle logoer brukes i en overgangsperiode.

De legale virksomhetsnavnene endres ikke.

Du finner mere informasjon, bilder etc. på coor.com eller kontakt:

Åsvor Brynnel

Communications and Sustainability Manager, Coor Service Management

asvor.brynnel@coor.com

Mette J Longva Kommunikasjonsansvarlig Norge, Coor Service Management

+47  91 791 058

mettejohanne.longva@coor.com

Selskapet har omtrent 6 100 medarbeidere i Sverige, Danmark, Norge, Finland og Belgia. Norge har i dag ca. 1 250 ansatte og en omsetning på 1,5 milliarder NOK. Konsernet omsetter for omtrent 7,4 milliarder NOK.