Nyhet! Overnight Repair Serum fra Dermalogica

Nyhet  •  12-01-2012 09:00 CET

En god natts søvn påvirker mange deler av kroppen, også huden. Faktisk er det sånn at de timene man sover hver natt reparerer og heler huden. Dette er inspirasjonen til Dermalogicas nyeste behandlingsprodukt for voksen hud, Overnight Repair Serum som strammer opp og gjenoppretter huden til ønsket fylde og fuktighet.

Overnight Repair Serum gir beskyttelse, vedlikehold og stimulering av kollagen

• Arganolje beskytter lipidbarrieren. Oljen vil også beskytte underliggende vevsstrukturer, ved å hemme produksjonen av enzymer som bryter ned kollagen.

• Brunt sjøgress bekjemper frie radikaler som ødelegger på kollagenets elastisitet.

• Det aktive peptidet Palmitoyl Tripeptid-38 øker produksjonshastigheten av kollagen og hyaluronsyre uten å irritere huden.

"Denne formelen inneholder beroligende botaniske oljer som jasmin, rose, ylang-ylang, geranium, rosmarin, kanel, og neroli, samtidig som kundene får de aktive ingrediensene de ser etter for å behandle aldringstegn" sier Dr. Diana Howard, Vice President of Technical Development and Global Education i Dermalogica. "Denne synergistiske sammensettingen lar de kraftige peptidene gi resultater, mens essensielle oljer og gjenopprettende ingredienser styrker hudens integritet og beskyttelse."

Serumet påføres nyrenset hud på kvelden, og gir en stimulerende peptideffekt og anti-aldrende fordeler i en beroligende, aromaterapeutisk base med botaniske oljer. Anbefalt bruk er 4-6 dråper, men mengden justeres avhengig av behov, kan også blandes med foreskrevet fuktighetskrem.

Produktet inngår i AGE Smart serien fra Dermalogica.

Pris: 935,-

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom