Beroligende nyhet for Sensitiv hud: UltraCalmingTM Duo!

Pressemelding   •   feb 01, 2018 13:20 CET

Barrier Defense Booster og Calm Water Gel - redningen for sensitiv hud!

Sensitiv hud oppleves forskjellig fra person til person. For noen er det en midlertidig irritasjon i huden, mens andre opplever kontinuerlig rødhet og ubehag. Sensitivitet kan ramme alle hudtyper, og årsaken varierer fra gener og arv, til triggere som stress, kosthold, kosmetiske ingredienser, allergier og forurensning. Med så mange variabler, kan det være vanskelig å avgjøre årsaken til sensitiviteten, og enda vanskeligere å unngå den!

Dermalogicas nye UltraCalming™ Duo behandler irritasjon og dehydreringen som skyldes sensitivitet. Produktene kombinerer det beste av naturens botaniske ekstrakter med innovasjoner fra The International Dermal Institute som motvirker hudsensitivitet. UltraCalming Duo er løsningen uavhengig om du opplever litt sensitivitet eller har en meget sensitiv hud. Produktene brukes sammen for optimale resultater eller enkeltvis på utsatte områder. Det beste av alt er at de også virker forebyggende – slik at huden både føles og ser sunnere ut over tid.

Ro ned sensitiv hud i to steg

Steg 1 – Barrier Defense Booster: Konsentrert olje-booster som beroliger og tilfører næring for å gjenoppbygge og balansere sensitiv hud.

Steg 2 – Calm Water Gel: Vektløs fuktighet til sensitiv hud. Denne unike formelen omdannes til en væske ved påføring og danner en usynlig barriere som beskytter mot ytre påvirkning. Hyaluronsyreteknologi jobber i de ulike hudlagene for å øke og bevare fuktighetsnivået.

UltraCalming Duo selges hos dermalogica.no og utvalgte hudpleieklinikker og Vitusapotek fra 2. februar 2018.

For prøver, informasjon eller bilder, kontakt presse@skintific.no

• Barrier Defense Booster (30 ml) veil. pris 955,-
  • Calm Water Gel (50 ml) veil. pris 695,-
  • Besøk skinsensitivityrisk.com fra februar 2018 for å finne ut hva triggerne er for din hud! Her vil du få eksperttips og produktanbefalinger.

Når Dermalogica møter din hud, redefineres hudhelse. Dermalogica er det foretrukne valget blant hudpleieeksperter og forbrukere verden rundt. Hvorfor? Fordi vi i over 25 år har vært dedikert til å skape resultater innenfor hudhelse gjennom utdannelse, innovasjon, og anbefalinger fra profesjonelle hudpleieeksperter.

Dermalogica distribueres av Skintific AS i Norge. For mer informasjon kontakt oss på presse@skintific.no