Dermalogica® Introduserer PreCleanse Balm. Sunnere hud begynner med steg null!

Pressemelding   •   okt 01, 2017 13:20 CEST

PreCleanse Balm

Visste du at vi i snitt bruker 20 sekunder på å rense ansiktet? Det er ikke nok til å få av all sminke, solfaktor, overflødig talg og forurensning som samler seg på huden i løpet av en hel dag. Dessuten er dagens produkter designet for å vare lenge, så det skal mer til enn en enkelt vannløselig eller såpebasert rens å fjerne alt. PreCleanse Balm løser opp smuss og sminke umiddelbart, og setter scenen for din sunneste og reneste hud noensinne!

PreCleanseBalm har en luksuriøs konsistens som forvandler seg fra balm til olje. Den er en innovativ, reisevennlig tolkning av Dermalogicas ikoniske bestselger PreCleanse Oil. PreCleanse Balm passer perfekt for normal til tørr hud, og inneholder et naturlig Biolipid Complex som holder på  fuktigheten og forsterker hudbarrieren, og aprikoskjerneolje som pleier huden. I tillegg følger det med en to-sidig, ergonomisk rensevott som gir deg både grundigere rens og eksfoliering.

Det er ingenting den ikke fjerner!

PreCleanseBalm fjerner alt, det være seg vannfast mascara, foundation, solkrem, leppestift, vippelim, hårfjerningsvoks, teatersminke eller tyggegummi i håret!

PreCleanse Balm er "steg null" i Dermalogicas eksklusive dobbeltrenseteknikk, våre hudterapeuters mest effektive metode for å oppnå ultra-ren, sunn hud. Den fungerer slik:

Steg 0: Ha PreCleanse Balm direkte på  tørr hud for å løse opp sminke, smuss og forurensning. Masser godt inn med fingrene eller med rensevotten.

Fukt hendene slik at balmen forvandler seg til en lett rensemelk, og masser inn. Skyll.

Steg 1: påfør din vanlige Dermalogica rens for å fjerne restene av PreCleanse Balm og for å oppnå et profesjonelt nivå av ren hud. Huden er nå ultra-ren, myk og pleiet, og klar til å høste fordelene av din vanlige hudpleierutine.

PreCleanse Balm kommer i 90ml tube med rensevott. Veil. pris: 495,-

Finn den hos autoriserte Dermalogica-klinikker og på Dermalogica.no fra oktober 2017.

For prøver, informasjon eller bilder, kontakt presse@skintific.no

Om Dermalogica:

Dermalogica® revolusjonerte hudpleieindustrien da de inntok markedet i 1986 med innovative produkter uten irriterende ingredienser som SD alkohol, lanolin, mineralolje og kunstig farge og duft. I dag selges Dermalogica® i over 80 land. I Norge er produktene tilgjengelig hos godkjente hudpleieklinikker og på dermalogica.no. I tillegg finner du Dermalogica hos Blush.no og i utvalgte Vitusapotek. Se dermalogica.no/forhandleroversikt for utfyllende liste.

Dermalogica® utvikles og produseres i USA, med hovedkvarter i Carson utenfor Los Angeles.

For å lære mer om Dermalogica®, besøk oss på www.dermalogica.no