Dermalogica® Introduserer Stress Positive Eye Lift. Høyeffektiv leave-on øyemaske!

Pressemelding   •   mai 01, 2017 09:43 CEST

Stress Positive Eye Lift

Høyeffektiv leave-on øyemaske som gir huden rundt øyene et løft og reduserer synlige tegn på stress. Den kan brukes både dag og natt – eller som førstehjelp for øyepartiet ved behov.

Stress har ikke nødvendigvis bare negativ effekt på helsen vår! Selv om stress typisk blir forbundet med den daglige tidsklemma, så er også stress den usynlige kraften som pusher deg det lille ekstra. Nyere forskning* understøtter dette og viser til at stress også kan virke positivt – ved å gjøre oss mer oppmerksomme, målrettet og fokusert. Positivt stress kan rett og slett motivere og gi oss energi!

Det er disse funnene som har fått Dermalogicas hudeksperter til å se nærmere på stress, og på bakgrunn av dette utviklet Stress Positive Eye Lift - en høyeffektiv leave-on øyemaske som umiddelbart reduserer tegn på stress rundt øynene. Denne aktive, avkjølende kremgelen gir øyepartiet et synlig løft og reduserer de negative tegnene på stress på bare 3 minutter! Resultatet er et strålende og våkent blikk.

Stress Positive Eye Lift:

• lysner og løfter øyepartiet umiddelbart
  • gir synlig reduksjon av hovenhet og mørke ringer
  • motvirker fine linjer og styrker hudbarrieren
  • har en unik applikator som avkjøler og stimulerer huden

Nøkkelingredienser:

• Vill-indigofrø - lysner og reduserer mørke ringer
  • Sjøvannekstrakt og arktisk alge - glatter ut fine linjer og reduserer poser under øynene.
  • Fermentert gjær og hyaluronsyreblanding - strammer opp og gir et løft til øyepartiet
  • Bioaktivdiglucosyl gallisk syre - jobber i synergi med hudens mikroflora for en lysnende og energigivende effekt

Påfør Stress Positive Eye Lift i et generøst lag rundt øynene ved hjelp av den avkjølende tuppen. La masken sitte på i 3-5 minutter. Hvis du ønsker kan restene av masken masseres inn. Alternativt kan det overflødige fjernes med kleenex, etterfulgt av din vanlige Dermalogica øyekrem. Bruk masken som en boost for øyepartiet ved behov eller daglig for å bekjempe tretthetstegn.

Sjekk ut vår Eye Lift DIY for enda bedre resultater! www.dermalogica.com/eyeliftDIY

Stress Positive Eye Lift (25 ml) Veil. pris: 795,-

Selges hos dermalogica.no, utvalgte hudpleieklinikker og blush.no fra mai 2017. For prøver, informasjon eller bilder, kontakt presse@skintific.no

Del gjerne i sosiale medier! @dermalogica_norway #stresspositiveeyelift

Om Dermalogica:

Dermalogica® revolusjonerte hudpleieindustrien da de inntok markedet i 1986 med innovative produkter uten irriterende ingredienser som SD alkohol, lanolin, mineralolje og kunstig farge og duft. I dag selges Dermalogica® i over 80 land. I Norge er produktene tilgjengelig hos godkjente hudpleieklinikker og på dermalogica.no. I tillegg finner du Dermalogica hos Blush.no og i utvalgte Vitusapotek. Se dermalogica.no/forhandleroversikt for utfyllende liste.

Dermalogica® utvikles og produseres i USA, med hovedkvarter i Carson utenfor Los Angeles.

For å  lære mer om Dermalogica®, besøk oss på  www.dermalogica.no