Nytt gratis webinar: Forstå greia med abonnementsbetalinger og lagret kort!

Nyhet   •   mar 14, 2016 12:53 CET

Vi ønsker deg velkommen til vårt neste gratis webinar: Forstå greia med abonnementsbetalinger og lagret kort!

Når: Onsdag 6.april kl 9-10

Hvem: DIBS og Digitroll

Hvor: På din egen pc, mobil eller nettbrett

MELD DEG PÅ HER!

Endelig er det her, webinaret som lærer deg alt du trenger og vite om abonnementsbetalinger og lagret kort, og som har vært etterspurt av våre kunder og partnere flere ganger!

Rundt 50% vil lagre sitt kort for en raskere checkout, i følge Norsk E-handel 2015. På dette webinaret vil vi fortelle om fordelene med lagret kort, hvordan og hvorfor bruke lagret kort? Og hvilke muligheter gir abonnementsbetalinger?

Lurer du på hvordan et webinar fungerer?
Webinar er helt enkelt et seminar på nett, det fungerer på den måten at du sitter ved din egen pc og hører oss snakke, samtidig som du ser en presentasjon på skjermen. Du logger deg enkelt inn på linken du mottar i påmeldingsbekreftelsen, vi sender også ut flere påminnelser så du ikke skal glemme det. Du kan følge webinaret fra din egen pc, enten hjemme eller på kontoret. Ta en titt på alle våre tidligere webinarer her