Velkommen til webinar med DIBS og ReCheckit: Slik øker du din konvertering!

Nyhet   •   feb 18, 2016 12:06 CET

Vi vil at også du skal bli en superhelt innen e-handel og online betaling!

Torsdag 3.mars kl 09-10 kjører DIBS og ReCheckit webinaret som lar deg bli superhelt innen konvertering!

I dette webinaret vil vi fortelle om enkle knep som kan øke konverteringen i din nettbutikk. Hva skal til for å konvertere besøkende til betalende kunder? Og hvorfor avbryter egentlig kunder kjøpet? DIBS og ReCheckit gir deg de heteste tipsene!

MELD DEG PÅ HER!

Dette får du vite:

• Hva er konvertering?
  • Hva er det viktigste å tenke på for en nyoppstartet nettbutikk?
  • Er det forskjell på liten og stor nettbutikk?
  • Hva kan man gjøre selv for å øke konverteringen?
  • ReCheckits 3 hotteste tips for å øke konverteringen.

Vi er kjempeglade for at vi denne gangen har fått med oss Peder fra ReCheckit som er spesialist på området. ReCheckit utvikler og selger datadrevet marketing software til store og mellomstore bedrifter i hele Skandinavia, og hjelper alle selskaper som selger sine tjenester på nett med å øke sin konvertering.

Lurer du på hvordan et webinar fungerer?
Webinar er helt enkelt et seminar på nett, det fungerer på den måten at du sitter ved din egen pc og hører oss snakke, samtidig som du ser en presentasjon på skjermen. Du logger deg enkelt inn på linken du mottar i påmeldingsbekreftelsen, vi sender også ut flere påminnelser så du ikke skal glemme det. Du kan følge webinaret fra din egen pc, enten hjemme eller på kontoret - helt gratis. Ta en titt på alle våre tidligere webinarer her