DIBS inngår rammeavtale med TDC

Pressemelding   •   okt 25, 2010 12:33 CEST

DIBS, Nordens største leverandør av betalingsløsninger til internetthandel, har i flere år samarbeidet med TDC. Det har gjort det mulig for kundene i Danmarks største teleselskap å kjøpe varer og tjenester over nettet. Nå har DIBS og TDC underskrevet en rammeavtale, som knytter samtlige datterselskap, inkl. Telmore, inn under de samme betingelsene. Dermed plasseres DIBS strategisk i forhold til TDCs mange e-handelstransaksjoner, som omfatter postordre-, tele- og internettsalg.

- TDC er Danmarks ledende leverandør av kommunikasjonsløsninger. Selskapet har dessuten en målsetting om å være Europas største teleselskap i 2012, sier Eric Wallin, administrerende direktør i DIBS.

- Selv om vi har arbeidet sammen i flere år, er rammeavtalen med TDC en anerkjennelse av oss som leverandør av løsninger til internetthandel. Avtalen er interessant fordi den omfatter samtlige selskap i TDC-konsernet, hvilket utgjør et stort vekstpotensial for DIBS. Dessuten er TDC en viktig aktør på mobilområdet, og derfor har vi store forventninger til avtalen, sier Eric Wallin.

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:
Eric Wallin, adm. dir. DIBS, tlf. +46 8-527 525 03 alternativt +46 703 29 77 74 eller på e-post:eric.wallin(at)dibs.se