Pressemelding -

Forsikring og eier saksøkes på grunn av manglende brannsikkerhet - hvordan andre kan unngå å havne i samme situasjon

dddddddd

ggg

• Arbeidsliv

Dokumentert AS utfører kontroll og vedlikehold av sprinkleranlegg i eksisterende bygg og uavhengig kontroll av sprinkleranlegg i byggeprosjekter. Dette bidrar til funksjonsdyktige og forskriftsmessige sprinkleranlegg.

Selskapets kompetanse, kapasitet og dokumentasjon er unik og er grunnen til at vi er en foretrukket samarbeidspartner for eier og driftspersonell rundt i Norge. Selskapet er en objektiv tredjepart i alle sammenhenger siden det ikke utføres prosjektering eller montasje.

Vi deler av vår kompetanse i verdensklasse, gjør andre gode og får sprinkleranlegg til å fungere.

Anders Sandmæl

Pressekontakt Daglig leder / Pressekontakt 94017722

Relatert innhold

SPRINKLER for DRIFTSPERSONELL - teori og praksis på 4 timer - kun kr 2000 eks.mva - gratis for kunder 9.4 kl 11

Sprinkleranlegg har en kritisk funksjon ved en brann. Dessverre får ikke driftspersonell de riktige forutsetninger for å ivareta riktig funksjon. Vedlikehold og kontroll blir heller ikke ivaretatt. Hva skal driftspersonell gjøre? Teori og praksis Hvordan virker sprinkleranlegg? Teori og praksis Hva krever forsikring og myndigheter? Brannvesen som utfører tilsyn har fått opplæring hos oss.