Carlings slipper kolleksjon i samarbeid med fotografen Chi Modu!

Pressemelding   •   nov 16, 2017 08:04 CET

Chimodu

Chi Modu begynte sin karriere som fotojournalist på begynnelsen av 90-tallet. Han fotograferte rappere på gatene, og landet gjennom dette fort en jobb i det nyetablerte magasinet «The Source». Det gikk ikke lenge før rapperene selv begynte å kontakte Chi Modu, med ønske om at han skulle ta bilde av dem. Chi modu er en legendarisk fotograf som var med under den viktigste tiden av Hip Hopens historie, 90-tallet.

Kolleksjonen «Hip Hop Legends» består av 6 pieces med prints, av bilder som Chi Modu selv har tatt av Wu Tang, Snoop Dogg, 2Pac, Nas og Ice Cube på 90-tallet. Kolleksjonen er limitert og slippes i utvalgte Carlingsbutikker den 16 november.

Carlings er et livsstilskonsept, med et team av lidenskapelige mennesker som har fokus på service og produktkunnskap. Vårt mål er å gi kundene våre en inspirerende shoppingopplevelser, i et vennlig og inkluderende miljø. Med stor kjærlighet til denim, har vi et bredt utvalg av jeans fra de største merkene på markedet, som Levis, Lee, Karve, Diesel, Neuw, Nudie.

Kommentarer (0)