Dustin inviterer til Black Friday-julehandel

Dustin gjentar suksessen og kickstarter julehandelen i år igjen med Black Friday og ekstraordinære tilbud fra fredag til søndag for både privat- og bedriftskunder.

Black Friday er vanligvis bare for privatkunder, men hos Dustin tilbyr vi også bedriftskundene våre muligheten til ekstraordinære priser fra fredag morgen. Privatkunder kan få ta gledene på forskudd allerede natt til fredag.

- Vi ser frem til å igjen kunne tilby kundene våre ekstra gode tilbud. Vi setter utrolig pris på våre lojale kunder og derfor ønsker vi å tilby våre privatkunder som abonnerer på Dustins nyhetsbrev, adgang til VIP-shopping og mulighet for å kjøpe en rekke Black Friday-tilbud før alle andre, sier Göran Lindö, VP SMB & B2C.

Du kan melde deg på Dustins nyhetsbrev og få tilgang først til Black Friday tilbudene her.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Eva Ernfors, Informasjonssjef eva.ernfors@dustin.se, +46 70 258 62 94

Pressekontakt Press & PR Manager +46 73 850 54 85

Pressekontakt Head of Communication +46 70 258 62 94

Dustin er en ledende nettbasert IT-partner med virksomhet i Norden og Benelux.

Dustin er en ledende onlinebasert IT-partner i Norden og Benelux. Vi hjelper kundene våre med å tilby optimale IT løsninger tilpasset deres behov, slik at de alltid er i forkant.

Vi kan levere omtrent 280 000 produkter med relaterte tjenester til selskaper, offentlig sektor og privatpersoner. Salget for regnskapsåret 2022/23 utgjorde cirka 23,6 milliarder SEK, og drøyt 90 prosent av inntektene kom fra bedriftsmarkedet.

Dustin har cirka 2200 ansatte og har vært børsnoterte på Nasdaq Stockholm siden 2015, med hovedkvarter i Nacka Strand like utenfor Stockholm sentrum.