Morten J. Hansen konstituert som CFO i E-CO Energi

Pressemelding   •   jan 03, 2018 10:49 CET

Morten J. Hansen er med virkning fra 3. januar 2018 konstituert som direktør for økonomi, finans og risikokontroll (CFO) i E-CO Energi AS etter Stine Rolstad Brenna.

Morten J. Hansen (52) kommer fra stillingen som økonomisjef i E-CO Energi AS, en stilling han tiltrådte etter E-CO Energis erverv av Hafslunds kraftproduksjon i 2017. Hansen har tidligere vært økonomidirektør og direktør for compliance, internkontroll og skatt i Hafslund ASA, samt økonomidirektør i Hafslund Produksjon. Han er utdannet revisor fra Handelshøyskolen BI, med høyere revisorstudium fra Norges Handelshøyskole.

Hansen erstatter Stine Rolstad Brenna, som har meddelt selskapet at hun avslutter sitt arbeidsforhold for å bruke mer tid på styreverv, i tillegg til andre oppgaver og investeringer. Rolstad Brenna har vært CFO i E-CO siden 2009.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/no/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.