EasyPark og SAS EuroBonus i unikt samarbeid

Pressemelding   •   sep 23, 2010 14:05 CEST

Tjen SAS EuroBonus-poeng når du parkerer

I September 2010 lanserer EasyPark og SAS EuroBonus et omfattende og unikt samarbeid som innebærer at 1,7 millioner EuroBonus-medlemmer i Sverige, Norge og Finland nå kan parkere med mobilen og samtidig tjene poeng.

Samarbeidet som er unikt i sitt slag bygger på at EuroBonus-medlemmer først oppretter en konto hos EasyPark hvor man registrerer sitt EuroBonus-kort. I tillegg til en startbonus på 1000 poeng tjener brukeren dessuten løpende poeng ved hver parkering. Disse poengene kan siden brukes tilå kjøpe bonusreiser eller andre belønninger fra SAS-EuroBonus. EasyParks nåværende kunder, ca 185.000 bilister - kan selvfølgelig registrere sitt EuroBonus-kort nå i etterkant.

Med EasyPark mobilparkering starter bilisten enkelt sin parkering med mobiltelefonen gjennom å på forhånd sette ønsket sluttid på parkeringen. Skulle ærendet gå raskere eller ta lenger tid enn antatt, kan man enkelt stoppe eller forlenge parkeringen ved å ringe vår parkofon. Parkeringskostnadene samles og trekkes fra et kredittkort eller sendes på faktura.

I tillegg til det mest åpenbare som flyplassparkeringer tilbyr EasyPark idag dekning over hele Norden og Tyskland i samarbeid med 170 kommuner og parkeringsselskap. EasyPark, som har vært påmarkedet i 10 år, håndterer årlig over 5 millioner parkeringer som idag tilsvarer en anseelig del av storbyenes parkeringsomsetning.

Fordelene for bilistene er åpenbare! Utenom en stressfri hverdag hvor de slipper mynter, p-bøter ogp-kvitteringer, sparer EasyParks kunder penger da de betaler for eksakt parkeringstid.

Om du har spørsmål, vennligst kontakt:

Erik Oskar Audunhus

Forretningsutvikler EasyPark AS

erik.audunhus@easypark.no

EasyPark tilbyr tjenester som gjør parkering mye enklere, mer effektivt og økonomisk for så vel bilister, bedriftene de jobber forog parkeringsoperatørene. Tjenestene tilbys gjennom egne virksomheter eller via samarbeidspartnere. EasyPark har 85 ansattefordelt på kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland og Tyskland. For mer informasjon gå til www.easypark.no.