EET Europarts fortsetter veksten og utvider salgsstyrken

Pressemelding   •   okt 16, 2018 13:00 CEST

EET Europarts' nye erfarne medarbeidere.

EET Europarts fortsetter veksten og utvider salgsstyrken sin med erfarne medarbeidere innenfor områdene Nettverk og Overvåkning!

EET Europarts har sterk utvikling innenfor Nettverk og Overvåkning og har i disse dager forsterket sine respektive salgsteam med;

Nettverk

Gurinder Tony Singh Plaha; lang erfaring fra IT-bransjen og sist fra Datametrix (Nå Telenor Inpli) og Safety Computing – skal arbeide som Sales Engineer innenfor Nettverk & Sikkerhet med våre kunder.

Kenneth Gundersen; erfaring fra Fortinet og Check Point de senere årene. Kenneth vil ha ansvar for flere av våre kunder innenfor nettverk og sikkerhet.

Overvåkning

Innenfor overvåkning har vi fått med oss en av bransjens mest erfarne medarbeidere. Kaare Koren Røvig kommer fra Elektronix Comscan og vil arbeide med forretningsutvikling mot våre kunder.

Med disse erfarne medarbeiderne styrker vi våre to team betydelig. Vi er veldig glade for at de valgte oss og våre team som sine nye arbeidsplasser. Vi har sterk vekst og vil fortsette denne utviklingen med våre nye kollegaer om bord, sier Salgsdirektør Reidar Stensæter hos EET Europarts.

EET Europarts har i dag rundt 500 ansatte i 24 land. Vi har mer enn 26 år i bransjen og har oppnådd en vekst vesentlig høyere enn gjennomsnittet. Er i dag den største pan-europeisk distributør av deler og tilbehør til datamaskiner og skrivere.