EET Europarts har inngått samarbeid med Norsk Lydteknikk AS

Pressemelding   •   des 21, 2017 13:20 CET

Det gleder oss å informere om at EET Europarts har inngått samarbeid med Norsk Lydteknikk AS.

I et stadig voksende AV-marked ønsker vi å styrke vår kunnskap og produktportefølje for å møte våre kunders behov innen lyd og lydrelaterte produkter. Med Bjørn Fjeld og Norsk Lydteknikk på laget føler vi at vi har tatt et stort skritt i riktig retning for nettopp å kunne gjøre dette. Samarbeidet betyr ikke bare tilgang til nye varemerker men også et stort løft innen ekspertise på lyd. Vi gleder oss til å starte reisen sammen og håper våre kunder ser de samme mulighetene som vi ser. Både når det gjelder vareutvalg, løsninger og ikke minst logistikkgevinsten ved å kunne få alt levert fra en og samme distributør.

LARQ høyttalere er utviklet av Bjørn Fjeld i Norge og er en serie med høyttalere designet for AV installasjoner, bakgrunnsmusikk i butikklokaler, klasserom med mere. Produkter med vekt på taletydelighet, enkel installasjon og løsninger som man kan utvide etter hvert som det blir behov.

Om Norsk Lydteknikk AS
Norsk Lydteknikk AS ble etablert i 1999 som distributør av høykvalitets lydutstyr for profesjonelle brukere. De  representerer et lite antall produsenter - som har et bredt spekter innen deres kjerneområder. Norsk Lydteknikk tilbyr bl.a. design av løsninger, ease beregninger (akustikk), programmering av dsp, styringssystemer etc. og måling og oppjustering av høyttaleranlegg iht. akustikk. Norsk Lydteknikk AS leverer følgende merker: Furman nettfiltere/overspenningsvern // Sonodyne ”high end” aktive høyttalere // Attero Tech Dante interface // Stewart Audio Dante interface/forsterkere // Symetrix #1 DSP miksere // Ecler installasjons produkter // Clockaudio spesialmikrofoner // Community profesjonelle høyttalersystemer, ute og inne // LARQ Systems løsningsbaserte høyttalersystemer // Mipro Electronics trådløse mikrofoner og mobile høyttalere // Point Source Audio ”high end” miniatyr mikrofoner og bøyler.