EET Europarts inngår samarbeid med amerikanske JLab

Pressemelding   •   mar 07, 2019 15:00 CET

EET Europarts har nettopp inngått samarbeid med det prisvinnende amerikanske audiomerket JLab om salg og distribusjon av JLabs produkter i Norden og Baltikum. Med avtalen får EET Europarts nå muligheten til å adressere det brede markedet innenfor kategorien bestående av hodetelefoner, øreplugger og Bluetooth-høyttalere.

Birkerød 4. mars 2019 - EET Europarts, som hovedsakelig har hatt fokus på salg og distribusjon av lydprodukter til high-end segmentet, er fornøyde med å kunne tilby et bredt utvalg av produkter til massemarkedet. Dette skjer gjennom avtalen EET Europarts nettopp har inngått med amerikanske JLab, som fokuserer på å utvikle lydprodukter med fantastisk lyd, inspirerende design og nyskapende teknologi, alt til rimelige priser.

"Årsaken til at vi har inngått en avtale med JLab, er at vi arbeider her med et prisbelønt merke, der vi opplever en utrolig god sammenheng mellom pris og kvalitet. Prisstrukturen på JLabs produkter gjør det mulig for oss å nå et massemarked som vi ikke så langt har fokusert på, med noen produkter som langt overstiger forventningene i forhold til pris, sier Allan Friis, salgsdirektør, Retail hos EET Europarts .

På det amerikanske hjemmemarkedet er JLab det raskest voksende lydmerket, når man tar volumet i betraktning, og spesielt i kategorien "True Wireless" har de tatt en sterk førerposisjon. Med den store suksessen merkevaren har oppnådd i USA gjør JLab nå sin inntreden i resten av verden.

"Etter å ha oppnådd en førende posisjon på et spesielt konkurranseutsatt amerikansk marked for hodetelefoner, er JLab nå klar til å utvide suksessen i resten av verden. Vi er utrolig glade for å ha skrevet kontrakt med EET Europarts som vår distribusjonspartner i Norden og Baltikum. Da JLab tilbyr et bredt utvalg av produkter i et tilsvarende bredt prisutvalg, er det viktig for oss at vår distribusjonspartner kan nå alle relevante kanaler i hele regionen. Vi er sikre på at vi i EET Europarts har funnet den helt riktige samarbeidspartneren for å sikre salg og distribusjon av våre produkter, og vi gleder oss til å bygge opp JLab-merkevaren i Norden og Baltikum, sier Viggo Olsen, leder av EMEA og APAC , JLab.

JLabs produkter blir tilgjengelige hos utvalgte forhandlere i både Norden og Baltikum fra og med andre kvartal 2019.
For ytterligere produktinformasjon se nedenfor:

JBuds Air True Wireless Earbuds

Lett og enkel å ta med på farten. Med JBuds Air True Wireless Earbuds oppnår du den optimale balansen mellom ytelse, pris og god design. Etuiet er lett å ta med i lommen, gir mulighet for ekstra oppladninger.

• 14 timers spilletid - 3 - 4 timer i ørepropperne
  • Beskyttet mot svette og vannsprut med en IP55-rating
  • Kompakt vekt på 8 gram
  • Custom EQ3 Sound: JLab Signature, Balanced & Bass Boost
  • Friheten ved Bluetooth 5 med oppgraderet antenne
  • Etui til oppladning: 3+ full oppladning (10,5 timer)
  • Inklusiv 1 Cush Fins + 3 soft gel tips
  • Universal mikrofon i høyre øreprop, fungerer med Android + Apple

• JBuds Epic Air Elite

JBuds Epic Air Elite, som nå kommer med automatisk tilkobling og oppstart, har den beste batteritiden i sin klasse samt 3EQ-innstillinger, slik at du kan personliggjøre lyden din. Oppgradert betjening som nå er enklere å bruke og gir øyeblikkelig tilgang til smart assistenter.

• 6+ timers batterilevetid
  • Personlig EQ3 lyd: JLab Signature, Balanced & Bass Boost
  • Auto On & Connect
  • "Be Aware Audio" slik at du kan bestemme om lyd fra omgivelsene skal trenge inn
  • Intuitiv drift og umiddelbar tilgang til SIRI og Google Assistant
  • Titanium Memory Wire ørekrok gir maksimal komfort og en sikker passform
  • Beskyttet mot svette og vannsprut med IPX5 rating, vekt 8g
  • Friheten til Bluetooth 5 med aptX med oppgradert antenne
  • Ladning i etui: 5+ fulle ladninger (32 timer)
  • Inkluderer 8 myke gel-tupper

• JBuds Pro Wireless Earbuds

JBuds Pro Wireless Earbuds har forbedret komfort og passform. Øreproppene kommer med Adjustable Tip Placement (ATP), Cush Fin Technology og et utvalg av gele-tupper, slik at du får den beste komforten.

• Friheten ved Bluetooth 5 med oppgradert antenne og touch-sensor betjening
  • Personlig tilpassing med ATP
  • Personlig tilpassing med Cush Fin Technology
  • Ultimat lyd fra 10 mm diskantenheter
  • Støyisolerende design
  • Lettvekt + ergonomi inklusiv 3 myke gele-tupper og 2 Cush Fins
  • Universel mikrofon, fungerer med Android + Apple

• Rewind Wireless

Trådløs retrodesign med en moderne vri. Opptil 12 timers drift med dette Bluetooth-headsettet. JLabs brukerdefinerte EQ3-innstillinger gjør det mulig å tilpasse lyden slik at den passer til deg. Velg mellom tre mulige innstillinger: JLab Signature, Balanced, Bass Boost.

• Batterilevetid på 12 timer
  • Retrodesign
  • Tilpasset EQ3Sound | JLab Signature, Balanced, Bass Boost for å tilpasse musikk uten app
  • Skumøreputer for komfort og justerbart hodebånd
  • Flettet nylonkabel
  • Øyeblikkelig tilgang til Smart Voice Assistants, SIRI, Google Assistant
  • EET Europarts har i dag rundt 500 ansatte i 24 land. Vi har mer enn 26 år i bransjen og har oppnådd en vekst vesentlig høyere enn gjennomsnittet. Er i dag den største pan-europeisk distributør av deler og tilbehør til datamaskiner og skrivere.