EET Europarts lander igjen nye distribusjonsavtaler med kjente produsenter

Pressemelding   •   mai 10, 2016 11:20 CEST

En ambisiøs og målrettet strategi til forretningsområdet POS og Auto ID, har brakt EET Europarts i front som nordisk distributør av bransjens viktigste produkter.

EET Europarts sin strategi er å være en av de ledende POS og Auto ID-distributørene i det europeiske markedet i 2020. Og vi er allerede godt i gang.

Med en rekke oppkjøp det siste året har EET Europarts befestet sin posisjon som en one-stop-shop distributør for POS og Auto-ID segmentet. I Norden distribuerer vi 3 av bransjens største merker: Zebra, Honeywell og Datalogic.

Med distributør-status for disse ledende produsentene kan EET Europarts tilby kunder og forhandlere et bredt spekter av omfattende verdiøkende tjenester. Blant annet støtte og råd om utforming og innkjøp, men også langt mer fordelaktige priser og kontraktsforhold.

Sortimentet inkluderer produkter og løsninger for POS, AIDC, RFID og mobile løsninger. Med andre ord alt som handler om merking, datafangst, strekkodeløsninger og butikkdatautstyr. Dette inkluderer bl.a. kasseløsninger, betalingssystemer, kioskløsninger, bon-, termo- og termotransfer printere, strekkodeskannere, håndterminaler, magnetkortlesere og skjermer med og uten touch-funksjon.

Produktene er spesielt rettet mot: Butikker, helsevesen, lager/transport og hotell/spisesteder.

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Acer, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.