Gamingserie fra Sandberg skyter fart

Pressemelding   •   feb 17, 2016 09:15 CET

Gamingserien Sandberg EsportsEquipment ser ut til å bli en braksuksess. Så nå blir den utvidet.

De nye medlemmene i familien er en hodemikrotelefon for gaming med 7.1 surround sound, LED-lys i flere farger og en god kondensatormikrofon som lar brukerne rope til hverandre. I tillegg kommer en overdimensjonert musematte på 90x45 cm og en vekt på 800g som er garantert å bli liggende der man legger den.

Erling Hoff Petersen, salgsdirektør hos Sandberg A/S, forklarer: «Jeg tror vi har truffet blink med disse produktene. De har fete funksjoner og føles som ekte profesjonelle eSports-produkter, samtidig som prisen er overkommelig for private spillentusiaster som ikke har en sponsor i ryggen. Da vi lanserte Blast Mouse og Thunderstorm Keyboard ble de utsolgt med en gang, slik at vi måtte produsere flere i ekspressfart.»

Derecho Headset og Gamer Desk Pad XXXL er på vei ut i butikkene.

Om Sandberg
Sandberg står for kvalitet og brukervennlighet.
Hvis det er viktig for deg at tilbehør holder en høy kvalitet og at det er enkelt å finne ut hvordan de brukes, så skal du velge Sandberg. Deres ideologi "IT is for everybody" er gjennomført i alt vi gjør. Siden etableringen i 1985 har både private forbrukere, institusjoner og virksomheter dratt nytte av denne enkle filosofien. Distributører og forhandlere setter pris på tilgjengeligheten, produktutvalget, de enkle prosedyrene og den usedvanlig lave feilraten. Hvert år leveres det over en halv million Sandberg-produkter til brukere i mer enn 65 land.

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Acer, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, IQeye, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.