Hikvision annonserer Turbo HD-integrasjon med Milestone XProtect Device Pack 8.9

Pressemelding   •   jan 25, 2017 15:32 CET

Hikvision Tubo HD

Som et resultat av et samarbeid med Milestone, for å oppnå optimal samhandling mellom ulike produsenters enheter, kan Hikvisions Full HD analoge enkoder DS-6700HQHI-SATA nå fullt integreres i Milestones XProtect "open platform" nettverksvideoprogramvare (VMS). Hikvisions enkoder støtter HDTVI signalinngang, dette betyr at Hikvision sinTurbo HD-kameraserie kan støtte Milestone-kontroll i et Hikvision-basert system.

"Hikvision Turbo HD er nå blant de analoge Full HD-kodere som kan integreres i Milestones VMS-programvare"
, sier Jens Berthelsen, Partner Alliance Manager hos Hikvision. "Dette er et stort skritt for Milestones kunder, som nå kan få enhetsstøtte og -funksjonalitet til Hikvision Turbo HD, for å få mer ut av sine sikkerhetsinstallasjoners evner."

Hikvision Turbo HD analoge løsninger gjør at eksisterende coaxial-kabelbaserte overvåkingssystemer kan oppgraderes til HD-videoovervåking med enkel og kostnadseffektiv installasjon.

Ved siden nyheten om Milestone XProtect Device Pack 8.9-støtte, i januar 2017, vil Hikvisions Turbo HD-serie utvides. Serien vil inneholde et bredt spekter av analoge Hikvision-kameraer med 5MP oppløsning, lengre overføringsavstander, økt signalkapasitet og mer allsidig løsninger for ulike vertikale markeder.

Distribusjon:

Hikvisions produkter og Milestones løsninger distribueres av EET Europarts i de nordiske landene og i DACH regionen.

For ytterligere informasjon om distribusjon av Hikvisions og Milestones, vennligst kontakt EET Europarts salgsavdeling.

Om Milestone Systems
Milestone Systems er en global industrileder innen "open platform" IP-video management software, som ble grunnlagt i 1998 og opererer nå som et selvstendig selskap i Canon-konsernet. Milestones teknologi er enkel å administrere, pålitelig og utprøvd i tusenvis av kundeinstallasjoner og inkluderer integrasjoner med andre systemer. Løsningene selges gjennom partnere i mer enn 100 land, Milestones løsninger hjelper organisasjoner å håndtere risiko, sikre personer og eiendeler, optimalisere prosesser og redusere kostnader.

Om Hikvision
Hikvision er verdens ledende leverandør innen løsninger for videoovervåking. Med bransjens sterkeste R&D arbeidsstyrke, bruker Hikvision sitt state-of-the-art produksjonsanlegg til å designe og utvikle innovative sikkerhets- og videoovervåkingsprodukter.

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Acer, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.