Ny desktop etikettskriver-serie fra TSC - THE PERFECT FIT

Pressemelding   •   des 03, 2015 16:15 CET

TC serien er basert på de beste funksjonene fra TSC sin bestselgende TTP-245C serie med noen fargerike forbedringer.

I likhet med TTP-245C serien, er TC modellene kompakte og har høy ytelse. De er holdbare, pålitelige og raske. Akkurat slik som som kundene forventer fra TSC. TC serien skriver ut 4" brede etiketter og kvitteringer på opptil 6 ips. De har en pris-ytelse kombinasjon som er veldig god i forhold til andre lignende skrivere på markedet.

TC serien er laget for å være brukervennlig. Media og bånd er enkle å installere. Skriveren bruker termisk overføringsbånd på opptil 110 meters lengde.

Egenskaper:

• Perfekt størrelse - plassbesparende utforming
  • Standard minne på 128 MB Flash, 64 MB SDRAM for TC210 og TC310
  • SD-kortleser for minneutvidelse opptil 32 GB som standard for TC210 og TC310
  • Høy kvalitet, double-walled clamshell design
  • Enkelt bytte av bånd og media
  • God holdbarhet og pålitelighet
  • 2.3" TFT skjerm for TC210 og TC310
  • Flere grensesnitt: USB 2.0, seriell, * Parallelt ** USB host og Ethernet
    • * Standard for TC200 og TC300, mulighet for TC210 og TC310
    • ** Standard for TC210 og TC310
  • Kraftig firmware: TSPL-EZ™, filbehandler, BASIC programmering, frittstående programmering
  • 2 års begrenset garanti

Bruksområder:
Point-Of-Sale, produktmerking, kvittering, dokumenthåndtering, shipping/mottak, lagerkontroll, merking av prøver og pasientsporing.

Om TSC

Som en respons på det økende Auto-ID markedet, begynte TSC sin
produktutvikling i januar 1991. De lanserte sin nye serie av termiske etikettskrivere året etter. Siden da har skriverne blitt markedsført under TSC merkenavnet, men også under private merker og solgt av flere av verdens ledende etikettskriver selskaper.

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Acer, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, IQeye, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.