Plenom AS har valgt EET Europarts Norge som distributør av Kuando Busylight

Pressemelding   •   des 02, 2015 12:10 CET

Plenom A/S, er et dansk selskap som produserer og utvikler Kuando produktene. De har utviklet Kuando Busylights siden 2003 og er anerkjent som verdensledende i Busylight markedet.

Det åpne kontorlandskap  har stadig blitt mer populært, men mange ansatte klager på arbeids-miljøet. og forstyrrelser. For å fungere optimalt trenger man å kunne arbeide uforstyrret.

Busylight reduserer kostbare, uønskede avbrudd i arbeidstiden og transformerer irrelevante avbrudd og bortkastet tid til verdiskapende arbeid.

Tre grunner til å velge Busylight
Busylight er en engangsinvestering som raskt gjør en fortjeneste i form av:

• Økt produktivitet
  • Forbedret medarbeidertilfredshet
  • En økning i Lync-bruker adopsjon (Busylight Lync)

Anropsvarsling
Kuando Busylight  leverer anropsvarsling og rask samtalehåndterings funksjonalitet - Skreddersydd for Skype4B

Busylight Lync ringer / blinker når du mottar en innkommende Lync samtale eller IM. Du kan også slå av ringetonen, og bruke kun lydløs lysvarsel, noe som gir deg lydløse varslinger på avstand

• RINGER på innkommende anrop / IM
  • Synlig varsling på ubesvarte anrop / IM

• Produktporteføljen

Produktporteføljen består av 4 produkter som alle gir muligheten for varsling og status om pågående og innkommende anrop.

Busylight UC Alpha
    Gir status og varsling om pågående og innkommende anrop og meldinger i Lync, Skype for Business, og en rekke andre UC miljøer. Les mer: Busylight – features

Busylight UC Omega
    Gir status og varsling om pågående og innkommende anrop og meldinger i Lync, Skype for Business og en rekke UC miljøer. Les mer: Busylight – features

Busylight Combi
    Gir status fra din bordtelefon, mobil eller hodesett. Les mer: Busylight Combi Quickguide

Kuando box
    Integrer bordtelefon status med Lync eller Skype for Business. Les mer: KuandoBox Quickguide

Les mer om kompabilitet med andre UC miljøer: www.busylight.com/busylight-uc

Om Plenom

Plenom leverer produkter til mer enn 30 land og med matchende design og kompatibilitet til et stort spekter av forskjellige selskaper og kontorer rundt om i verden. Plenom har in-house utvikling av både programvare og maskinvare, og utvikler avanserte verktøy og løsninger for langvarig bruk. Plenom tilstreber alltid å optimalisere opplevelsen av produktene.

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Acer, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, IQeye, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.