Prisvinnende høyttalere i nye farger

Pressemelding   •   okt 15, 2015 08:59 CEST

Clint Digital introduserer de prisvinnende FREYA høyttalerne i Asgard™ serien i 3 nye farger.

Clint Asgard™ serien består av en rekke elegante og brukervennlige høyttalere med multi-room og streaming-funksjonalitet.

Streaming kan skje via en eller flere høyttalere på samme tid, slik at alle rom fylles med musikk. Serien er laget for å passe inn i et hvilket som helst interiør og nå tilfører FREYA høyttalerne også nye farger inn i interiøret.

De nye fargene er alle pastellfarger: Dusty Rose, Misty Green og Powdery Blue. Hver farge gir FREYA et nytt uttryk og foreller en ny historie. Tilgjengelige i løpet av november.

Spesifikasjoner:
FREYA høyttaler, Bluetooth eller Wi-Fi (AirPlay/DLNA/Multiroom):

• Til trådløs avspilling av musikk
  • Bærbar
  • Oppladbart Li-Ion batteri. Brukstid: Opptil 6 timer
  • Kan styres med mobiler og nettbrett m.m.
  • Wi-Fi eller Bluetooth
  • Bluetooth-varianten støtter Stereo Parring (trådløs stereo)
  • WiFi-varianten støtter Stereo via Multiroom, AirPlay, DLNA og Music Direct
  • 7W full tone mono-høyttaler (Bass reflex), Class-D forsterker med DSP
  • USB-inngang for programvareoppdatering og oppladning.
  • Line-In, 3.5mm stereo mini-jack
  • Multiroom Audio support på Wi-Fi varianten
  • Clint App tilgjengelige på Google Play og Apple App Store (kun til Wi-Fi modellen)
  • Størrelse: B100mm x H220mm
  • Vekt: 1,2 kg

FREYA passer inn i alle rom; kontoret, soverommet, kjøkkenet m.m. Den er portabel og kan enkelt flyttes fra rom til rom, eller tas med utendørs.

Designet er elegant med en sylindrisk form og et kompakt mentalgitter. Det gir et enkelt og klassisk uttrykk. Fremstilt av høykvalitets-stål og klasse-A aluminium, som gir høyttaleren robusthet.

Betjeningsknappene er plassert på toppen av høyttaleren for enkel betjening. FREYA gir en behagelig, myk og detaljert lyd.

Pris:
Veiledende utsalgspris for FREYA  m/Bluetooth:  kr. 1 495,-
Veiledende utsalgspris for FREYA  m/W-iFi:         kr. 2 295,-

Om Clint Digital

Clint Digital ble startet i 2008. Bak merket og lanseringen stod en gruppe veletablerte gründere innen digital lyd og digital video med røtter innen bransjen tilbake til 1994 . Grunnleggerne av Clint Digital var blant pionerene for digitale radioprodukter (DAB/DAB+/nettradioer etc.) i Nord-Europa. Clint Digital tar stolthet i å være et innovativt og fremtidsrettet selskap. Produktspekteret er i hovedsak utviklet og designet i Danmark med et sterkt fokus på design og funksjonalitet.

EET Europarts er distributør for en rekke ledende merker som HP, Compaq, Lexmark, IBM, Acer, Axis, NEC, Benq, Polycom, TomTom, Synology, Mobotix, IQeye, Samsung, Samsonite, Sony, Toshiba, Kensington, MicroBattery, MicroMemory , MicroLamp, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, IOGEAR, Thomson Lightning og mange flere.